marihuana
muchao
takze se da mluvit o psychickeb zavislosti na marihuanemam ale mensi problem nebo vetsi?kdyz si reknu ze uz koncim ale nekdo vytahne neco na prda tak nemuzu odolat a tim taky nikdy zkoncit da se s tim koncit jestli ano tak jak je to jako koureni kazdy den musim hulit abych zmyzela z tyhle reality spatna znamka ve skole hadka s rodinou vse zachrani trava a pomuze mi zlepsit naladu ale ma to par veci nic si nepamatuju zacinam zapominat kde bydlim nebo co jsem mela pred hodinou k obedu co jsem dala vcera jak s tim zkoncit a je mozne umrti napriklad otrava nebo neco podobneho ?

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, to nakolik je ten váš problém s trávou větší nebo menší, to se nedá asi posoudit takhle přes internet. V minulém dotazu popisovala, že kouříte už hodně dlouho a v současnosti pravidelně a často a že bez trávy nemůžete spát a k tomu teď dodáváte, že trávu používáte jako prostředek k tomu, jak uniknout před nějakými problémy ve škole nebo doma. Na základě těchto informací zkouším usuzovat, že jeden problém je tráva, ale další problém je to, že máte potíže, o kterých z vašich dotazů bohužel moc nevím, které se týkají věcí doma nebo ve škole a že se asi necítíte v životě moc spokojená... Myslím, že byste asi nezapadla do takhle častého kouření trávy, kdybyste měla pocit, že je s vámi a kolem vás všechno v pořádku. Ale můžu se mýlit. Jinak - skončit s kouřením trávy se jistě dá, potíž je v tom, že je pak člověk nucený změnit celý svůj životní styl, protože když budete chodit na místa, kde se hulí a setkávat s kamarády, kteří hulí a nebudete mít žádnou jinou zábavu místo hulení, tak se vám bude přestávat dost těžko... žádná zázračná rada, jak s tím přestat, bohužel není. Je to o tom si naplánovat denní rozvrh tak, aby se do toho to hulení nevešlo, zkusit nějaké jiné aktivity, zkusit komunikovat i s jinými lidmi, než s těmi, co hulí,... Ohledně toho, že si nic nepamatujete - to je vcelku běžný příznak u lidí, co hodně intenzivně kouří trávu, pokud byste s tím přestala, mělo by se to dát zase do pořádku. A k té vaší poslední otázce - trávou se nedá smrtelně předávkovat (narozdíl od jiných drog včetně alkoholu), když to přeženete, může vám být dost špatně nebo budete pak hodně dlouho spát (riziko toho, že to přeženete je hlavně v případě, že trávu nekouříte, ale užijete ji v nějakém jídle, kdy se to dávkování nedá dost dobře odhadnout). Když byste potřebovala vědět cokoli dalšího, pište :-)