už mě to těžce neba
Lééétec
dobrý den šnupu perník 12 let byl sem i na léčení uplne zbytecny.kdyz uz treba omezim snupaní tak but piju nebo se přilepim k tubě plynu do zapalovače uz mě to fakt nebaví.jo a mám cukrovku me je 31 cukrovku mam 26let hm co stim ??? Rodina je neštastna nedokaze se na me vykaslat jako na fetaka . . .

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
z vašeho dotazu je znát, že vás vaše situace opravdu unavuje.
Píšete, že vám léčba nepomohla....bohužel jen někdy je první léčba úspěšná.
Někdy je potřeba ji opakovat a po léčbě je třeba ještě docházet na doléčování - alespoň dvakrát týdně.
Léčit se ze závislosti je podobné, jako léčit se z rakoviny. Někomu může léčba pomoci na poprvé a někdo se může k drogám vracet, mít recidivi a léčbu musí podstupovat vícekrát. Ve vašem případě bych vám doporučila po tříměsíční léčbě v PL ještě léčbu v Terapeutické komunitě.
Nevěšte hlavu! Mám za to, že kdybyste to už vzdal, nepsal byste k nám do poradny.
Ohledně alkoholu a ostatních látek - pokud vysadíte pervitin, závislost má tendenci "přesednout" na jinou látku. Dávejte si na to velký pozor. Co se týče vaší cukrovky víte asi nejlépe jak velké riziko podstupujete. Užívat drogy je pro vás jako pro cukrovkáře velmi nebezpečné.
Zkuste nad sebou nelámat hůl a pojďte se ještě zkusit obrátit na odborníky.
Níže vám posílám kontakt na pražské Kontaktní centrum SANANIM (bohužel nepíšete, odkud jste).
Mohou vám tam pomoci vyřídit vhodnou léčbu a můžete se tam poradit o své situaci.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
facebook: www.facebook.com/kacko/
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Přeji vám hodně štěstí a kdybyste ještě cokoliv potřeboval
(třeba i jen dodat odvahy) bez obav se na nás obracejte!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková