Závislost na Heroinu
Robin
Dobrý den, jedná mě velice blízká osoba je závislá na intravenoznim heroinu. Aplikuje si ho cca 1 týdne. Poradíte mi jak ji z toho dostat?
PS: je nezletilá

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Robine,
to co popisujete je velmi zvláštní případ.
Závislost na heroinu vypadá většinou tak, že si závislá osoba musí aplikovat heroin vždy po několika hodinách. Většinou ráno a večer, minimálně však jednou denně.
Pokud vaše blízká osoba aplikuje jen jednou týdně, nemuselo by se ještě jednat o závislost.
V tomto případě bych doporučila navštívit zařízení, které pracuje s mladistvými. Zde byste mohli celou situaci řešit. Mladiství potřebují zvláštní přístup k věci.
Adiktologická ambulance pro mladistvé, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
mobil: 724 521 913
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
mobil: 724 521 913
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Posílám vám kontakt na pražské zařízení, pokud jste z jiného města napište nám odkud a my pro vás vhodný kontakt vyhledáme.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková