...
Dobrý den, děkuji za odpověď..můj přítel je ale velmi zvláštní osobnost!On nepřímo prosí o pomoc vždy když může ale není schopen říci to přímo!Jako by měl pocit že se tím velmi poníží!Já se mu pokusím říci že by Vás mohl informovat a že byste mu mohli pomoci...bojím se však toho že nebude chtít pomoc od cizích osob...

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, bohužel pro Vás, kterou tato situace asi hodně trápí to záleží pouze na Vašem příteli jestli nabídku přijme či nikoli. Pokud bude chtít přestat sám, bez cizí pomoci kterou nyní možná není schopen přijmout, není to nic odsouzeníhodného. Naopak, je to další krok kupředu. Z Vašich dotazů mám pocit, že chcete aby se přítel co nejrychleji na někoho obrátil a přestal brát jednou provždy. Samozřejmě je to pochopitelné, záleží Vám na něm, milujete jej... Nyní budu reagovat i na Vaši skrytou poznámku, kde se ptáte co když to nezvládne, co když nechce...chce málo... Můžete mi prosím více přiblížit čeho se bojíte, co prožíváte, jaký je poslední vývoj událostí a co to pro Vás znamená? Nerad bych Vám totiž psal něco jiného než co Vás zajímá a trápí. Hezký den