Ze dne na den
Martin 47
Dobrý den. Jelikož jsem naprostý Kretén co neuměl říct drogám ne a začal si pervitinem ničit život, potřebuji vaši radu. P už nějakou dobu užívám i.v. V rámci možností dodržuji pravidla pro i.v. Aplikaci (občas použiji svoji šipku vícekrát, vydezinfikovanou. Použiji vodu z vodovodu, preverenou, filtr odstrihnu z cigára) jde o to že když jsem si ještě tak půl až trictvrte rokem dal, tak jsem cítil jak ve stoupá to teplo a to došlo až do hlavy a z pusy a nosu jsem pak vydechnul typicky aromatický teplý vzduch až si někdy i musíte zakaslat a v tu ránu to začalo. Zvyšuje se tep zrychluje dech atd. Nevim proč ale najednou to přestalo. Tyhle typické příznaky naslehu zmizely a je úplně jedno kolik si dám, a čeho. Vyzkoušel jsem za tu dobu různé (značky) různou gramáž, i poměr voda/svinstvo. Téměř to na mě ani nejde poznat. Nemám zaseky. Nemám velký oči. Chodím si jak důchodce na kolonádě. Dostanu třebas I hlad. Spíš je mi někdy i tak nějak na nic a jsem i frustrovaný, protože chci přestat a začít od znova, ale před tím bych to ještě jednou, dvakrát zažil. To se mi ale nedaří. Nevíte čím to může být? Typická dávka (0,2-0,3)g (3/2-2/1) voda/methanfet.
PS. Občas po aspiraci a následném vtlacovani dovnitř pro kontrolu aspiruji třebas ještě jednou v půlce když krev zmizí, abych se ujistil. Že jsem porad těm jde mám být. Může to být ono? Děkuji moc za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Martine, opět zdravím.
Právě jsem odpovídal na Váš totožný dotaz, který jste do našeho systému zadal dvakrát. Posílám tedy kopii předchozí odpovědi, kterou na webu najdete i pod kódem 423254:
Díky za důvěru. Každý člověk je neopakovatelný originál, drogy na něj mohou působit a účinkovat různě, stejně, jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců v časovém horizontu lišit.
Odpusťte, takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný určit, jestli co se Vám děje, je způsobeno nárůstem tolerance na pervitin, únavou, opotřebením organizmu, zdravotním stavem, psychickým rozpoložením, či "kvalitou" drogy, nebo ještě něčím dalším, možné je všechno.
Chápu Vaše znepokojení a zklamání z toho, že si drogu "neužijete", jako dříve. Doporučuji Vám tuto skutečnost, ať už je konkrétně způsobena čímkoli, některé z možných příčin jste sám vyjmenoval, vzít jako zprávu Vašeho organizmu, tedy těla, psychiky i duše v spiritálním smyslu, že je čas přeladit, zastavit se a nabrat jiný směr k plnějšímu, spokojenějšímu životu, kvalitním vztahům a zážitkům s trvalejšími benefity.
Pokud to necháte být, zkuste si aspoň pořádně odpočinout a další užití odložit na co nejdelší čas, v opačném případě riskujete, že bude daleko hůř.
Pokud byste uvažoval o zásadnější změně a nevěděl si rady, kde do ní vzít chuť, odvahu a na koho se obrátit, napište, můžeme se společně podívat, co s tím a jak na to.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
držím palce. Amrit Sen