B-vitaminy
Jim
V jednom starsim dotazu na latky podporujici zlepseni pameti po huleni tu Dr.Minarik psal, z podpurnych preparatu maji cenu snad jen vitaminy skupiny B (ne B-komplex) a piracetam.. Muzete upresnit jaka becka konkretne, v jakem davkovani, a jake davkovani toho piracetamu?

Odpověděl: Jakub Minařík
Thiamin a Pyridoxin. Ne žš by B-komplex neměl cenu, ale ty monokompozitní poreparáty se zdá fungují lépe. Dávkování dle návodu. Piracetam dose tak kolem 2,4g/den. Ale zkonzultujte to v lékárně, přec jen - takhle na dálku něco předepisovat není nejlepší. Rozhodně platí - že tohle je obecné doporučení a v každém pádě je třeba zvážit konkrétní situaci. Ne vždy to člověku udělá dobře. :-) P.s. Pokud byste se pro ten piracetam rozhodl - vězte, že funguje spíše po dlouhodobém užívání, tj. řekněme měsíce. Koupit si jedno balení nemá moc cenu. Taky je nezbytné nehulit. Jinak ten efekt není zas nic moc. :-) Kdyby něco, stačí se ozvat.