THC
Komar
Dobry den,kamarad je obcasny kurak marihuany,mel ji tak trikrat za zivot.Nedavno mel zedva prdy z letosni urody,pote jsme sli do kina.Po kine nam rekl ze z filmu si skoro nic nepamatujue.Pry necitil nohy,brnela ho celist a myslenky mu ubihaly strane rychle,pry se probral az pred koncem filmu.Nevite jak to vysvetlit? Zadnymi nemocemi netrpi,aktivne sportuje,nekouri.Dekuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, napadá mě, že to může být jen pro vašeho kamaráda trochu nezvyklý průběh intoxikace. To, co kouřil teď, mohlo být silnější než to, co byl zvyklý kouřit dříve a mohlo to způsobit intenzivněji prožívaný stav, než jaký očekával. I modely, které jsou vypěstované na políčku za chalupou nebo doma, což bylo asi to, co kamarád kouřil, mohou být poměrně silné. Dokážu si představit, že pak člověk není schopen moc vnímat děj filmu a hlavou mu napřeskáčku běží myšlenky, které nezvládá moc korigovat. Fyzické příznaky mohou být také přítomné, třeba pocity chladu nebo chvění apod. Ve valné většině případů tyto symptomy odezní s odezněním intoxikace. Může se stát, že pokud si znovu zakouří, bude se podobný stav opakovat. Ale hlavní problém by byl, pokud by tyto příznaky neodezněly ani delší dobu po intoxikaci, pak by bylo asi na místě vyhledat nějakého odborníka. Doufám, že vám takto odpověď bude stačit. Pokud se chcete ještě na něco doptat, stačí napsat.