Co mne čeká
Tramalista
Už přes rok a půl užívám tramal,zažíval sem s osobních důvodů těžké stresové období a moje dávka se zvýšila na dvakrát patnáct kapek ,ráno večer.Tramal mi byl předepsán na silný syndrom neklidných nohou.Přemíšlím že bych psychiatra požádal o subotex abych si od tramalu odvikl,dávka tramalu se mi nevede snížit ,dám si li míň pociťují velmi intenzivní vnitřní neklid ...Mám obavy co dál je subotex dobrá léčba, nebo co mi pomůže aby to nebylo tak nepříjemné,děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Tramalisto,
děkujeme za Váš dotaz. Osobně bych Vám doporučila začít spolupracovat s nějakou specializovanou službou, kde mají zkušenosti s léčbou uživatelů návykových látek, třeba právě i Váš psychiatr. Přechod na Suboxone a postupné vysazení bývá celkem ideální cestou.
Případně je další možnost pobytu na detoxifikační jednotce, kde budete při vysazení Tramalu pod lékařským dohledem a mohou Vám pomoci s odvykacím stavem. Lze také doporučit velmi pozvolné snižování, ale možná bude třeba nasadit jiná medikace. Bohužel takto po internetu to však nejsme schopni vyřešit, proto neváhejte odbornou službu kontaktovat.
Určitě bych Vám také doporučila vyhledat nějakou psychoterapeutickou podporu. Je dobré, nebýt na to sám.
Pokud nevíte, kam se obrátit, napište odkud jste nebo větší město poblíž a rádi Vám kontakty poskytneme.
Stačí Vám to takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová