Jak ze dna pytle
Zamotanej
Dobrý den chci se zeptat ještě před 6rokama jsem ani nepomyslel že budu potřebovat zachranny lano.Zkratim to jsem uživatel ba i zavislej na pervitinu nevydržim bez něj 3-4dny nejhorši je že mam stálý přistup k tomu svinstvu
Když jdu konečně třeba spát po 3 dnech někdy i skoro tyden i s tim chodim do prace nijak mě to neomezuje ale už vim že možna dneska dám a když jo tak už vidim neděli
Jsou na to nějaké léky anych na to neměl chuť
Protože vyloženě nechci někde byt zavřeny třeba měsic co měsic vim že kdybych nedal měsic a vratil se tak za tyden je to zas na tom stejnym kolotoči

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Zamotanej,
díky za Váš dotaz!
Bohužel kouzelná pilulka, která by Vás zbavila chuti na pervitin neexistuje. Vystoupit z kolotoče, který popisujete, bývá běh na delší trať, na které ale můžete využít pomoc odborných služeb. V nabídce jsou různé formy pomoci, od ambulantních po pobytové, od krátkodobých (v řádu měsíců) po dlouhodobé (v řádu let). Součástí týmu adikotlogických služeb bývá i psychiatr, který s Vámi může probrat i možnosti psychiatrické medikace v případě psychických potíží. Prostě nemusíte být na té cestě ze dna pytle sám :-)
Proto bych Vám doporučovala co nejdříve vyhledat nejbližší Kontaktní centrum nebo Adiktologickou ambulanci, domluvit si osobní schůzku a probrat Vaši situaci s některým z odborných pracovníků. Ti vám můžou předat potřebné informace o možnostech, které se Vám nabízejí.
Nejbližší Kontaktní centrum nebo Adiktologickou ambulanci můžete vyhledat zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Držím palce, ať se z toho dna brzy odrazíte!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná