Drogy
Kuko
Dobrý den.Som drogovo zavisly asi 5 rokov. Chcem s tým prestať A začať sa liečiť. Začínam byť nebezpečný pre rodinu. Mám paranoidne stavy. Kde mám požiadať o pomoc? Ďakujem

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Kuko,
je skvělé, že chcete se svou závislostí něco dělat. Píšete, že prožíváte paranoidní stavy. Vy sám nebo Vaši blízcí, cítí nebezpečí. V první řadě by bylo dobré navštívit nějaké zařízení se zaměřením na léčbu závislostí a svou situaci probrat. V zařízení můžete probrat všechny možnosti léčby a rozhodnout se, kterou cestu zvolíte.
Léčba může být hrazena i ze zdravotního pojištění, pokud má zařízení smlouvu u zdravotní pojišťovny. Pak je i možnost po dohodě s odborníky vystavit pracovní neschopnost.
Vzhledem k potížím, které popisujete, doporučuji jednat rychle a co nejdříve se objednat. Může se stát, že bude služba kapacitně zatížena a nedostanete termín v krátkém čase. Pokud by se Váš psychický stav zhoršoval, neváhejte a zavolejte si rychlou záchrannou službu. Lepší je někdy zbytečně než pozdě.
U Vás se můžete obrátit zde:
Pardubice, Ambulantní centrum Pardubice
Laxus z. ú.
Ambulantní program
Adresa: Jana Palacha 1552, 530 02 Pardubice
Telefon: +420 734 316 540
E-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz
Provozní doba:
Po-Čt 9:00-16:00
Pá 9:00-14:00
http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-pardubice/
Pokud byste se potřeboval na cokoliv doptat, klidně ještě napište. Jsme tu pro Vás!
Přeji Vám sílu a odvahu na cestu k léčbě.
S pozdravem,
Nikol Spůrová