Lecba
donchuan34
Dobrý den,mám problém s drogami beru pervitin nosem,jsem zaměstnaný normálně chodím už 5 let do práce, ale dělá mi problém, s financemi,nedokáží spořádaně plnit potřebné věci. Co mám v tomto případě dělat? Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz.
Bohužel jste se příliš nerozepsal o tom, jak dlouho a jakým způsobem užíváte.
Ale z vašeho dotazu chápu, že chcete svou závislost řešit, případně nějak omezit.
Níže vám posílám kontakt na tři pražská zařízení, kam se můžete obrátit a objednat se n konzultaci ohledně řešení své situace.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
V případě zájmu o individuální konzultaci je vhodné se nejdříve telefonicky objednat.
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Pondělí 8 - 16 16.30 -20
Úterý 8 - 16
Středa 8 - 16 18.30 - 20
Čtvrtek 8 - 16 17.30 - 19
Pátek 8 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Adiktologická ambulance, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
mobil: 724 521 913
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
mobil: 724 521 913
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Pokud nejste z Prahy napište nám, jaké větší město máte poblíž vašeho bydliště a my pro vás potřebné kontakty vyhledáme.
Je určitě skvělé, že chcete svou situaci řešit! Přeju vám hodně štěstí a neváhejte se obrátit na odborníky.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková