Pracovnice ...
Arwenis
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jaké testy a zkoušky musí člověk absolvovat aby mohl vykonávat práci s drogově závislými. Nemám na mysli práci psychologa, pro kterého je potřebná VŠ. Spíše terapeuta, pomocníka, asistenta apod. Stačí i střední škola humanitárního zaměření? Předem děkuji za odpověď. Arwenis

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, s Vaším vzděláním máte celkem dobré předpoklady pro tuto práci. Navíc je předpoklad, že se budete dále vzdělávat podle toho, kam budete směřovat - práce s drogově závislými má samozřejmě mnoho tváří. Práce s touto klientelou je však poměrně náročná a ne každému vyhovuje. Proto bych předem doporučil nějakou odbornou stáž, která více napoví. Koukněte např. na www.drogy-info.cz na mapku, kde jsou kontakty na zařízení ve Vašem kraji a pokuste se s nimi domluvit. Hodně štěstí, budoucí kolego? ;-)