ochrana
nekuracka
predem se omlouvam ale dovoluji si vam jeste napsat jak odpoved na vase otazky tak i moje otazky.
Ano hledam u vas pomoc protoze se citim v ohrozeni s drogami.
V dome se ja pohybuji po chodbe a v byte kde bydlim.
155 a majitel a duchovni rodina a fyzicka rodina jsou informovani.
"vyroba"tedy podle vas nezahrnuje ani pervitin ani psychotropni latky, ale vyrobce je tedy podle vas pouziva, usuzuji proto ze doporucujete uchylit se do bezpeci.
mohl by jste byt vice specificky co vite o ochrane lidi v nemocnici v Bohnicich. Jedna se o celosvetovy problem nebo celostatni problem. Jde o chemicke latky ci cipy. Jde o vymenu identity a co se pak stane s pacientem.
Linky bezpeci budu informovat, Dekuji simona

Odpověděl: Amrit Sen
Simono, opět zdravím.
Vůbec netuším, co myslíte větou: ""vyroba"tedy podle vas nezahrnuje ani pervitin ani psychotropni latky, ale vyrobce je tedy podle vas pouziva, usuzuji proto ze doporucujete uchylit se do bezpeci."
Nic takového, ani podobného jsem nepsal, ani nemínil. Tedy kromě toho, že potřebujete inkriminované místo opustit a uchýlit se do bezpečí odborné péče. Koho prosím máte na mysli v souvislosti s "duchovní rodinou"? Děkuji.
O psychiatrické nemocnici Bohnice vím, že svým pacientům poskytuje kvalitní péči, včetně ochrany a bezpečí. Vynechme celosvětové a celostátní problémy, teď ještě přidáváte čipy a výměny identity, to už je mimo rámec chápání zdravým a střízlivým rozumem.
Neměl jsem na mysli kontakty informovat, ale svěřit se a domluvit si co nejrychlejší konkrétní pomoc, nejlépe hospitalizaci v psychiatrickém zařízení.
Odpovědím na otázky kolem medikace a osobní zkušeností s psychiatrickou péčí jste se vyhnula. Nevadí, zkrátím to:
Točíme se v kruhu, doporučení s konkrétními kontakty jsme Vám opakovaně poskytli, zatím jste nikam nejela, ani nevolala. Má li se něco změnit k lepšímu, zanechte psaní na telefonu, nebo vstaňte od počítače a jednejte.
Zkuste nám důvěřovat, byť se osobně neznáme, moc stojíme o to, abyste byla v pořádku a bezpečí. Hoďte to nejnutnější do tašky a jeďte na urgentní příjem do Bohnic, nebo si zavolejte rychlou pomoc 155, uvidíte, že bude lépe.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.