pomoc a informace
nekuracka
Dalsi dotaz je pokud by se moje telo dostalo do jejich rukou, jak mi ty hadicky davaji, do pochvy, konecniku ci ust_ . Pokud by mne chteli zabit, jak by to udelali. Vcera v noci mi moc ublizili, nemohu to prokazat, jsem vzdy plna hlenu smradu a bolesti. Myslim ze mne uspavaji zvukem a smradem a pousti do mne elektricke nebo radiove vlny. Predem dekuji za odpoved. Simona

Odpověděl: Amrit Sen
Simono, opět zdravím.
Kontaktovala jste RIAPS, zkusila jste tísňové linky? Včera jsme Vám poskytli kontakty na zařízení a služby, kde pracují lidé, kteží Vám ochotně pomohou. Dopisovat si může být úlevné a fajn, ale naše poradna má limitovanou kapacitu, nejste jediná, kdo je v krizi a potřebuje pomoci, proto je třeba jednat.
Tak, či tak Vám doporučuji zavolat si záchranku 155, nebo se vypravit na urgentní příjem do psychiatrické nemocnice v Bohnicích, kde Vás opečují, ošetří a poskytnou Vám ochranu před ohrožením.
Až si odpočinete, uleví se Vám a dáte se trochu do kupy, můžete v bezpečí podnikat další kroky, jak s podporou personálu a specializovaných pracovníků řešit Vaši náročnou situaci.
Apeluji na Vás, abyste doporučené kroky neodkládala a zbytečně se netrápila.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen