pomoc o drogach
nekuracka
Dekuji za odpoved, vsak spatne pochopenou. Nejsem uzivatel a nevyznam se , hledam pomoc jak identifikovat podle priznaku cim mi poskozuji zdravi. Pokud by Bulhari vyrabeli pervitin, jak bych to poznala ze splodin a toxickeho smradu, kery se do meho bytu denne ve vecernich hodinach dostava a pak je mi z toho spatne. Dekuji Simona

Odpověděl: Amrit Sen
Simono, opět zdravím,
děkuji za doplnění. Rozumím správně, že píšete na naši poradnu proto, že se cítíte v ohrožení drogami, aniž byste měla předchozí zkušenost? Užíváte, nebo máte užívat psychiatrickou medikaci? Trpěla jste v minulosti psychickou poruchou, nebo nemocí? Byla jste v péči, nebo máte svého psychiatra? Pokud ano, spojte se s ním.
Jak je to s Bulhary opravdu netuším a myslím, že nejste ta, která by měla pátrat po tom, zda a co lidé někde v domě vyrábějí, psala jste, že jste byla na policii. V každém případě, ze splodin z výroby se Vám sice špatně udělat může, ty však pervitin, ani žádnou jinou psychotropní látku neobsahují. Kromě policie by o podezření a případném ohrožení nájemníků měl vědět majitel domu, nebo správce nemovitosti. To však můžete řešit později z bezpečí.
Právě jsem odpovídal na další ze série dotazů, které jste do našeho systému zadala. Odpověď tedy spojím z předchozí.
Simono, opět zdravím.
Kontaktovala jste RIAPS, zkusila jste tísňové linky? Včera jsme Vám poskytli kontakty na zařízení a služby, kde pracují lidé, kteží Vám ochotně pomohou. Dopisovat si může být úlevné a fajn, ale naše poradna má limitovanou kapacitu, nejste jediná, kdo je v krizi a potřebuje pomoci, proto je třeba jednat.
Tak, či tak Vám doporučuji zavolat si záchranku 155, nebo se vypravit na urgentní příjem do psychiatrické nemocnice v Bohnicích, kde Vás opečují, ošetří a poskytnou Vám ochranu před ohrožením.
Až si odpočinete, uleví se Vám a dáte se trochu do kupy, můžete v bezpečí podnikat další kroky, jak s podporou personálu a specializovaných pracovníků řešit Vaši náročnou situaci.
Apeluji na Vás, abyste doporučené kroky neodkládala a zbytečně se netrápila.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen