Dojezd po mefedronu část 2.
Filip
Dobrý den,
Mnohokrát děkuji za odpověď 242521.
Muj stav se fyzicky zlepšil. Jsem po 17 dnech schopný sportovat, pracovat.
Avsak něco zůstalo. Fyzické příznaky přešly do psychických a to přetrvává do teď. Úzkost, strach, deprese. Můj stav, který popisuji v předchozí otázce se nyní "spouští" v momentě stresující situace a nebo když o tom začnu myslet. Začnu mít strach že umřu, hůře se mi oddychá, lehce točí hlava a také mám lehce rozmazané vidění.
Přes to, že jsem se naučil tento stav kontrolovat, cítím, že nejsem na 100% ve své kůži.
Byl jsem u lékaře, stav mu sdělil. Předepsal mi uspokojující tabletky, hydroxyzinum, které mám brát když přijde stres. Lékař také říkal, že by úzkosti měli přejít do měsíce.
Rád bych tomu věřil. Avšak do měsíce zbývá 13 dni a ja tak nějak cítím, že to lepší możná nebude.
Bojím se nejhoršího.
Moje otázka tedy zní, jak se dá takový problém vyřešit? Neurologie? Psychiatrie?
Předem znovu mnohokrát díky za Váš čas a ochotu!

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Filipe,
jsem ráda, že se Váš stav zlepšil. Je skvělé, že jste nečekal a navštívil odborníka. Pokud by se Váš stav opravdu nezměnil k normálu, bylo by vhodné vyhledat psychiatrickou péči společně s nějakou psychoterapeutickou podporou. Farmakoterapie, byť i krátkodobá může být velkým pomocníkem. Někdy však sama o sobě nestačí. V rámci psychoterapeutického sezení se můžete s odborníky více podívat na Vaše stavy úzkostí, strachů a depresí. Můžete se pokusit najít jejich další původ a naučit se vhodné strategie k jejich zvládání.
Jak Vám to zní? Je to pro Vás přijatelné?
Pokud nevíte, kam u Vás zajít, napište nám, prosím, Vaše nejbližší větší město a my se Vám pokusíme vhodné služby vyhledat.
Přeji vše dobré a držím palce, aby bylo dobře!
S pozdravem,
Nikol Spůrová