pomoc a lecba
nekuracka
bojim se usnout v dome, probouzim se unavena s kruhy ci pytlema pod ocima. Nekdy mam oci jako zamlzene, mota se mi hlava a citim se sexualne zneuzita.
Boli mi pochva a konecnik a v brise mi pali . Pred spanim citim kour palivy asi od souseda z vetraku. Stava se ze i kdyz prejdu do jineho pokoje, kour mne provazi, jako by mi nekdo strkal neco do pochvy ci bricha a to ve mne doutnalo. I pri probuzeni mam casto kysely pocit v ustech jako po pouziti cigaret. Dale mam pocit jako by mi nekdo strkal nejake predmety do bricha ci pochvy. Take slysim neustale konverzace a v usich mi piska a po probuzeni mam usi plne vody. Me sny jsou jako realne pribehy. Pripada mi ze mne nekdo uspava zvukama a pak znasilni a pousti mi pri tom film. Drogy asi picha do pochvy a konecniku a take mam otekle bricho , nahlasila jsem na policii ze jsem zneuzivana ale nemam podklady a tak mi nemuzou pomoci. Jake drogy by mi nekdo daval, abzch po probuzeni citila znasilneni ale v prubehu znasilneni bych prozivala neco jako nuceny sen. Take mi po probuzeni boli usi a plivu ciste hleny.A tece mi voda z nosu a oko mam plne vzduchu. Asi pocit plynu v brise a tele. Rada bych vedela jake taktiky a drogy by nekdo pouzil pri znasilneni ktere se neda prokazat, Nade mnou bydli Bulhare asi muslimove. Muze to byt terrorismus.

Odpověděl: Amrit Sen
Nekuřačko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy a trápení, které prožíváte. Mám pocit, že nám nepíšete poprvé, opravte mě prosím, jestli se pletu.
Chápu správně, že máte vlastní zkušenosti s užíváním drog a v současnosti Vás trýzní pocity, že Vás někdo proti Vaší vůli intoxikuje a zneužívá, či jinak trápí?
Píšete, že jste byla na policii, nejsem si tedy jist, jestli má cenu v akutní situaci volat na linku 158 Policii ČR. Vhodnější bude určitě volat záchranku, linku 155.
Dovolím si Vás opravit, Bulhaři jsou z velké většiny pravoslavní křesťané, tedy pokud jsou věřící. I kdyby tomu bylo jinak, myslím, že verzi o terorizmu můžeme opustit.
Doporučuji Vám tedy, ať už sama nějaké drogy užíváte, či ne, abyste se jim nadobro vyhnula, nebo pokud je to možné, jejich užití odložila na co nejdelší čas a mezi tím rozhodně vyhledala lékařskou pomoc. Naopak, pokud máte nějakou lékařem stanovenou medikaci, abyste se vrátila k jejímu užívání, dokud se o její případné úpravě neporadíte s ošetřujícím lékařem.
Pokud jste z Prahy a okolí, zkuste kontaktovat krizovou intervenci a psychologickou podporu:
Krizové centrum RIAPS
Chelčického 39, 130 00 - Praha 3 | |
Vedoucí | PhDr. Kamila Jiřištová |
Telefon | 222 586 768 |
kamila.jiristova@csspraha.cz | |
riaps@csspraha.cz | |
Vrchní sestra | Štěpánka Machalická |
Telefon | 222 586 768 |
stepanka.machalicka@csspraha.cz | |
Telefon pro objednání | 222 586 768 |
Web: https://www.csspraha.cz/krizove-centrum-riaps-krizova-intervence-a-psychologicka-podpora
Případně, ať už jste odkudkoli, volejte na krizové linky:
Linka pomoci obětem kriminality a domácího násilí
Bílý kruh bezpečí
116 006
https://www.bkb.cz/kontakt/ceska-republika/praha/
Linka první psychické pomoci
116 123
http://linkapsychickepomoci.cz/
RIAPS krizová linka a podpora, telefon, chat
225 580 697
https://www.csspraha.cz/krizove-centrum-riaps-krizova-intervence-a-psychologicka-podpora
Centrum krizové intervence Bohnice
284 016 110
Linka důvěry CKI krizového centra
284 016 666
https://bohnice.cz/krizova-pomoc/
Modrá linka, telefon, chat, Skype
731 197 477
608 902 410
Volat můžete i na naši Poradenskou linku SANANIM,
602 666 415
která bývá v provozu ve všední dny od 13. do 17. hodin.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla naše doporučení užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držte se,
Amrit Sen.