Sexualni vzrusivost po marihuane
Petr
Dobry den, chtel jsem se zeptat na problematiku vzrusivosti ve spojitosti s marihuanou. S pritelkyni resime,ze po marihuane je velice vzrusena a citliva na sexualni kontakt a bez uziti zajem o sex upada, stejne tak i jeji citlivost, temer nic behem sexu neciti. Existuje nejaka spojitost mezi konzumaci marihuany a vzrusivosti? Je mozne, ze drivejsi castou konzumaci doslo ke snizeni libida v normalnim stavu? Dekuji,P.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Petře,
děkujeme vám za zajímavý dotaz.
Marihuana skutečně způsobuje větší citlivost na podněty takže může způsobovat i větší vzrušivost při sexu.
A také větší prožitek.
Pokud jste dříve konzumovali před sexem více mohlo u vás (tedy u vaší přítelkyně) dojít jakémusi návyku a nyní má pocit, že při sexu nic necítí.
Ve skutečnosti její citlivost pravděpodobně zůstává stejná, ale prožitek se fixován na užití marihuany a stal se zvykem.
Doporučila bych vám určitě na trávu se nefixovat. Byla by to škoda.
Bylo by dobré zkusit více experimentovat, například s místy nebo se situacemi. Může skusit nějaký scénář  nebo něco podobného.
Problém který popisujete prožívají lidé často, například vyléčení alkoholici, kteří se na schůzce nemůžou posilnit sklenkou jako jejich protějšek. Nakonec ale většinou vše jde dobře.
Dobrý vývoj vám přeju i u vás.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková