neúčinnosť drôg
lydia
dobrý deň chcela by som sa opýtať či mi neviete poradiť prečo mi drogy neúčinkuje. skúšala som ich viacero trávu medzi to nerátam takze emko ako aj koláče lysohlavky a piko (všetko bez účinkov až na lysohlavky ale bez vizuálov) skúšala som aj vyššie dávky alebo kombinácie ale výsledok nebol taký ako som očakávala maximálne dojazdy. bola by som vďačná za vašu radu pretože neviem najst odpoved a chcela by som aby to účinkovalo
ďakujem

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, lydia,
děkujeme Vám za dotaz. To, proč na Vás drogy neúčinkují, může mít hned několik příčin. Každý z nás je jedinečný a také na drogy reagujeme jinak, máme jiný práh citlivosti a jinou míru tolerance. Dalším důvodem může být "kvalita" konzumovaných drog, jejich čistotou si nikdy nemůžete být jistá. A pak mne napadá další důvod a to ten, že máte možná od účinku drog větší očekávání, než jaký Vám jsou schopné poskytnout. Prostě na Vás účinek mají, ale není to to, co čekáte. Chce se mi v tenhle moment říct: buďte ráda! Závislost na drogách není nic, co by si člověk přál. Člověk je v permanentním ohrožení života, protože nikdy neví, co přesně za látky do sebe vpravuje, potřebuje pořad víc a víc, to znamená, že ho to ale stojí víc a víc peněz a ze zabávy je rázem akorát nepříjemný kolotoč shánění a nekonečný vopruz.
Co zde ale musím zdůraznit, je varování před zvyšováním dávek a kombinací různých látek. Možná máte opravdu z nějakého důvodu vyší práh citlivosti, tím je ale užívání drog pro Vás naopak nebezpečnější. Může se totiž stát, že Vaše tělo množství drog nezvládne  a dojde k předávkování. Mix různých látek pak může způsobit nečekanou reakci těla a ohrozit Vás na životě! Prosím, myslete na to a zbytečně nehazardujte!
Spíš bych Vám doporučila hledat stavy a pocity, které očekáváte od drog někde jinde, v bezpečnější oblasti jako je sport, umění apod.
Radu, jak zařídit to, aby na Vás drogy účinkovaly pro Vás nemám a ani to není posláním této poradny. Našim cílem je podpořit ty, kteří se v důsledku užívání drog ocitli v obtížné situaci.
Prosím, opatrujte se.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná