porucha?
DanDys
Dobrý den, poslední dobou mám pocit jak kdybych měl nějakou psychickou poruchu.
Poprvé se mi to stalo tak měsíc a půl dozadu.
Začlo to tím že sem se od kámoše napil piti byla to nějáká minerálka
a já si nějak vnutil do hlavy ze vtom je extáze ALE V TÉ MINERÁLCE NIC NEBYLO.
Začalo mi být hrozné vedro a takové lehké nohy sem měl, byl to pocit na omdlení.
Od té doby to mám tak až do teď, bojím se se napít třeba pití takhle od kamarádů i když proste vím že by vtom nic nebylo.
Stalo se mi i, že jsem si koupil pití a položil sem si ho vedle sebe na lavičku, 10 sekund sem se na něj nedíval a pak,
když sem se chtěl napít tak sem se toho bál že mi do toho někdo něco hodil, přitom tam skoro nikdo nebyl
a lidi seděli tak 8metru ode mě a pak sem ho následně vyhodil. Nevím co to může být ale už je mi to nepříjemné.
Předtím sem hulil půl roku a teď už 5 měsíců nehulím nevím jestli to může mít nějakou spojitost.
Občas sem pil i alkohol ale teď se bojím už i toho.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, DanDys,
díky za Váš dotaz. Bohužel takhle na dálku Vám nikdo s jistotou nemůže sdělit, co je příčinou Vašich obtíží, zda je zde souvislost s užíváním THC atd. Doporučovala bych Vám obrátit se na nejbližší adiktologickou poradnu (k dohledání zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/). Součástí týmu těchto poraden bývá psychiatr orientující se v oblasti návykových látek. Myslím, že to je odborník, který by Vám v tuto chvíli uměl nejlépe pomoci. Můžete mu bez obav z předsudků sdělit Vaše obavy i zkušenost s užíváním THC.
Snad Vám toto doporučení pomůže.
za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná