Psycho
Twoface
Dobrý den, beru pervitin cca 3.5 roku... Je to zlé, ale hold cesta mě k tomu dovedla.
Stala se mi děsná věc od mé sestry která, přivezla mé rodiče do mého bytu, Ve vlastnictví. Zrovna jsem v sobě měl pár drog koule, perník... Ale tak o to ani nešlo spíš o to co dokázal člověk udělat. Otevřely si v klidu dveře, vyhodil mou přítelkyni i známého, bez ohledu že mi vznikly do bytu. Chápu, chtěla mi pomoci... Mohla přijít sama. Pro mě bylo ale nejhorším faktem to že jsem zklamal mého otce... Nemohl jsem nic dělat, než jen nadávat na sestru která si zapla videohovor s mým bratrem co bydlí v cizině. No a nenapadlo ji nic jiného, než zavolat policii. Přišlo dalších 12 policistů v kuklach... Dali mi liznout... Ale to zklamání a pocit že jsem člověku v 70 letech musel ukázat že jsem fetka co žije dvojím životem. Měl jsem v podstatě normální ŽIVOT. A tak jsem mlčel, o tom jak smutně lidi přemýšlí. Sám jsem řekl... Měla si přijít sama, měly jsme normální kontakt... A tak přišlo první boom které nikdo nelepí.
Musel jsem nátlakem vypovědět vlastnictví bytu. S nátlakem na léčebnu... Ovšem do lecebny se chodí dobrovolně a s občankou. A tak jsem se usmál, šel jsem podepsat pár papíru. A přišel jsem o byt. 10 dní jsem nemohl ven takže svepravnost zničená. Ale pořád jsem to pro toho jediného... Odkejval. Poté jsem musel ve 26 letech s rodiči do K centra, k člověku, který vám měl pomoci. Už mi vše bylo ale jedno otec mě viděl sjetyho... Tak jsem začal povídat... Celkově jsem musel docházet cca na 15 schůzek. Jenže měsíc jsem to vydržel. A pak jsem jako normálně ukázal dvě tváře. Do toho jsem si našel novou práci za pěkné peníze. Tak jsem si podal ruku a všechno to zlo jsem schoval do sebe. Ale přišel jsem o známé... Přišel jsem o důvěru nebo spíš strach dostali skrze nepochopitelnej krok me sestry. A tak jsem si našel svět herní komunity csgo... Bylo to jediné příjemné hobby rutina.. 350h měsíce ne. Ale co.. Neviděl jsem v tom zlo.. A až teď se dostávám k věci... Tak moc jsem asi hrál a do toho práce, drogy, nějaké problémy... Že jsem začal slyšet hlasy ale já se tomu zasmál.. Říkám to slyším určitě někoho venku, nebo sousedy. Bydlím v paneláku... Papírové zdi. Nic neobvyklého. Jenže zeptal jsem se mého souseda... Ty jsi doma ze slyším jak se tam s někým bavis. On se zasmál a řekl ne jsem V Německu... V tu chvíli jsem se zamyslel... Ejhle menší problém. No pak jsem to míval občasne... Pak mi jednoho dne hrablo asi víc než je zdrávo.. Slyšel jsem normálně mě sousedy že se na mě koukají z balkonu navíc bydlí nademnou... Do toho aby osud nebyl zlomyslnejsi. Jsem věděl že jedu do zahraničí do práce, + za dva dny měl na návštěvu po roce přijet můj otec... Naštěstí jejich předchozí práce byla na policii... Což mě tak vykolejilo... Že jsem sám na tolik lidí.. Že jsem zavolal taxika... Mezi tím jsem jak palo nadával v bytě. Vzal jsem přítelkyni sebou... Ta se smála, nebo věděla že je hlava mimo. A když jsem vyběhl ven... Nikdo na balkoně nebyl. Jenže to mi nedalo... A už jsem věděl že lidi jsou zlý a tak jsem zavolal majitelce bytu.. Mámě. Je to vtipné, ale musel jsem jednat. Kdyby někdo zavolal na fetaka policii tak ať to ví máma a proste.. Ať to slyší ona ne otec. Nezaslouží si něco co by pro mě byl konec... A hold prekerni situace... Jenže když jsem volal už matce... A přítelkyně... Rvala ať to položím že jsem se zbláznil. Tak jsem ji poslechl. A já ty hlasy o 10km dal slyšel pořád... A v tu chvíli jsem poprve padl. Domů jsem se vrátil... To víte lidi koukali... Měli strach co se mi to stalo... Já se zamknul nebo na lidi s dírou v hlavě se může přivolat jak lékař tak policie.. Jakoz to nemocnej člověk. Nevim musel jsem myslet pořád dopředu... A tak jsem se omluvil sousedům jenže.. Ti nademnou nebyli doma... Hold další Pech. A tak jsem si je našel na Facebooku. A omluvil se jak majitelce tak příteli.. Po nějakém čase se ozvala majitelka že v pohodě... Já se 3x pokusil jít naprimo ke dveřím. Ale nikdo neoteviral... 3 dny po sobě.. Už je to asi měsíc.. A slyším pořád nějaké hlasy.. Mají i jména. Ale dokážu to nějak rozeznat, že si do toho hlasu vsunu něco na co myslíma v zápěstí se ozve to na co jsem myslel. Dle mého je to toxicka paralýza... A tak jsem se vrátil po telefonickém rozhovoru do k centra, díky bohu k tomu samému naslouchací dechberoucich problémů.. Ale byl jsem rád nemám se o koho opřít nikde o tom mluvit nemůžu. Práci potrebujou, bydlet musím. A zkouším to nějak dostat z hlavy... Ale hlasy mě neustále otravuji. Sousedy jsem už nechal... Nešel jsem se domluvit. Přeci jen jsem pro ně teď jinej. Člověk co je prostě na palici. Čekal jsem že třeba přijdou samy někdy mi přijde že je slyším fakt reálné.. Tak jim odpovím. Když je třeba večer ticho... Ale to je právě to... Pořád nevím jak to je třeba to byla pravda a dostal jsem posměch... Třeba jsem si údělal výmaz mozku sám. Tím že jsem nedokázal pochopit proč by mi to mohly udělat ale tak už jsem právě byl svědkem hnusnych činnů druhých. Taky je jasná věc.. Vysadit něco co mě dostalo do téhle situace... Ale to by vše šlo jenže ziju ve městě kde utéct nejde. I když se vrátím ze zahraničí po 14 dnech.. Kdy nepotřebuji absolutně drogu... Mám od většiny štěstí že nepiju nebo právě chlast a trávu plus zábavu jsem prebil jinou drogou a to pikem. Vezme vám to vše co máte rádi.. Jediná droga která se pozná ne po užití ale po dnech užívání... Je to stimulant na dost dobrý věci... Jako třeba tvořivost, sex.. Vydrž. Neustálá hra s dny týdny... Ale teď co ty hlasy. Jsem asi jasné co... To přeci nemůžu prebit prášky od psychologa které mi piko nahradí antidepresivem. Vse by bylo ok. Kdyby mi sousedi otevřeli dveře. Ziju v tom bytě 28 let a nesnáším ho. Díky. Za odpověď. Je mi asi jasný jak bude znít verdikt. Ale tak... Aspoň se dozvím něco od člověka které o tom něco VÍ.
TOM

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Twoface,
díky za Vaši otevřenost. Máte toho na srdci myslím hodně: kde se vzaly hlasy, které slyším, mají souvislost s užíváním pervitinu, jak skončit s pikem a nevracet se k němu, jak nezklamat důvěru rodičů.....Bohužel je toho tolik, že není v silách online poradny Vám na vše dát jasnou odpověď.
Tím nejpalčivějším problémem jsou v tuto chvíli zdá se hlasy, které slyšíte. Ty mohou být opravdu příznakem toxické psychózy způsobené užíváním pervitinu, ale na dálku Vám nikdo tuto diagnózu nepotvrdí.
Z Vašeho příběhu je jasné, že Vás obtěžují, je to nepříjemný stav, se kterým si nevíte rady. Proto bych v tuto chvíli neváhala a  vyhledala pomoc psychiatra - adiktologa, který se vyzná v oblasti návykových látek. Píšete, že jste navázán na Kontaktní centrum, určitě bych Vám doporučovala ho znovu co nejdříve navštívit či zkontaktovat a požádat o kontakt na psychiatrickou péči. Odborník Vám pomůže zjistit příčinu Vašich potíží a naplánovat další kroky.
Určitě se lze v Káčku bavit i o tom, co dál, jaké jsou z tohohle bludného kruhu cesty ven apod. Teď mi ale přijde zásadní to, abyste se cítil dobře a neohrožoval Vás současný akutní stav. Proto neváhejte a řekněte si o odbornou pomoc co nejdříve.
Držím palce, ať je brzy lépe!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná