Dávkování Lysohlávek
Anonym
Dobrý den,Chtěl bych se zeptat Kolik plodnic maximálně na první trip.Stačí mi jen lehká zkušenost něco mezi 1-2.Stupněm psychedelického prožitku.Já bych to nerad přehnal.Vím že se to nedá přesně určit ale tak nějak Přibližně v mé situaci.Jestli například 5 plodnic již je běžná dávka nebo dávka mimimální.Toto jsem hledal ale nenašel.Píší že stačí 5 plodnic ale nevím k jakému účinku jestli k běžnému nebo k pocititelnému účinku.Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Anonyme, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale posláním naší poradny a pracovní náplní odpovídajících je především pomoc lidem, kteří se dostali do potíží v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek, často jde o život. Také podpora jejich blízkých, přes osvětu a informovanost nejširší veřejnosti, předávání kontaktů a doprovázení potřebných k léčbě, projeví li zájem. Naše kapacita je omezená, všichni s odpovídající pracují ve specializovaných odborných zařízeních a službách oboru. Návodům, jak brát, nejlépe si užít, sehnat, vyrobit, nebo distribuovat drogy se z mnoha důvodů, včetně etických, snad chápete, rozhodně vyhýbáme.
Pokračuji jen proto, že součástí naší práce je i HR - harm reduction, snižování rizik:
https://www.drogy-info.cz/publikace/glosar/?g=108
https://www.adiktologie.cz/file/438/046-co-je-harm-reduction.pdf
Tedy přístupy, na které se pokusím odpovědí navázat.
Lysohlávky z různých míst mohou mít velice rozdílnou účinnost, z našeho pohledu tedy čím méně, tím lépe, přičemž vůbec nejlépe žádné, protože jejich užití vždy doprovází řada možných závažných rizik.
Zároveň doporučuji jejich užití ještě zvářit, odložit, nejlépe úplně vypustit. Pokud Vás odpověď neodradí, je důležité mít minimálně při prvním užití vedle sebe spolehlivého, zkušeného a střízlivého "sittera". Člověka, který Vás intoxikací, zážitkem, nebo spirituální zkušeností bezpečně provede, pomůže Vás v případě psychických komplikací příjemně přeladit a v případě nutnosti včas zavolat lékařskou pomoc.
Před užitím psychedelik byste měl být vždy odpočatý, sytý a zdravý, v dobrém rozpoložení, v příjemném, bezpečném settingu, nikdy je nekombinovat s dalšími psychotropními látkami, léky, ani alkoholem a v průběhu "výletu" dodržovat pitný režim. Po zkušenosti si odpočinout, osprchovat, vyspat se, doplnit zdravou stravu, vitamíny, minerály a další případné užití jakékoli drogy odložit na co nejdelší čas.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/psilocybin.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.