Zoufalá chuť na pervitin
Eddie
Dobrý den ohledně pervitinu MDA atd opiody, tak nějak jsem tím lítal 5 let teď už jsem neměl cca půl roku už jsem neměl pervitin, beru prášky na nervy, úzkosti, agresivitu, prostě nervi beru diazepam a pregabalin i jsem se jednou léčil krátce je to dýl, ale marně no teď neberu pervitin mám práci fajn holku ale furt mě v nitru duše hlodá tak zoufalá chuť mám všecko ale.. Ale cejtim to furt když jsem venku vím na kilometr kdo na tom jede, jsem furt unavený chybí my ten shield na duši myslím na to často vidím to předsebou tu krev tu jehlu lžičku filtr prostě už z toho nemůžu jen se snažím ale stejně to zůstane do konce života to jsem slišel i od starších, ale jak před tím utéct?? kdyby tak bylo alespoň něco jako náhrada Fenmetrazin nebo něco na ten způsob, těch chutí se nezbavím dokud si nedám alespoň čáru promiňte musel jsem se vypsat

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Eddie,
blahopřeji vám k šesti měsícům abstinence! Je to dobrá práce.
Bohužel nepíšete, kdo vám předepisuje léky, které berete. Předpokládám, že je berete na lékařské doporučení a jste v péči psychiatra. To je samozřejmě ta lepší možnost, zvláště při potížích, které popisujete.
Musím vás upozornit, že Diazepan je bohužel návykový lék.
Doporučila bych vám, abyste ho spíše nebral.  Vysazujte - nebo ho nahrazujte ho jen s doporučením lékaře a buďte připraven, že vaše chuť na drogy může zesílit.
Nyní k vašim otázkám. Mít chutě je po šesti měsících naprosto normální. Když odvykáte sám nemáte bohužel žádnou pomoc ani radu na to, jak s takovými chutěmi zacházet. Jednoduše vám nemohu poradit ani já na této poradně. Je to běh na delší trať.
Doporučím vám určitě abyste podstoupil nějakou ambulantní léčbu, začal chodit do svépomocné skupiny Anonymních narkomanů nebo alespoň do AT poradny.
Je velice těžké a skoro nemožné pokoušet se abstinovat úplně bez pomoci. Závislost je nemoc a tu musíte léčit s pomocí odborníků, nebo alespoň s pomocí svépomocné skupiny či terapeuta.
Je potřeba abyste měl místo, kde můžete tyto věci řešit a kde se vám dostane adekvátní a účinné rady.
Níže vám posílám odkaz na Mapu pomoci kde si můžete vyhledat ambulantní zařízení ve vašem bydlišti.
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?r=2
Co se týče léků, které vám budou pervitin substituovat - to už je v tuto chvíli holý nesmysl. Vaše tělo je unavené a regeneruje se, dejte mu čas.
Přeji vám hodně sil a aby vám abstinence dlouho vydržela!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková