Bad trip z marihuany
Anonym
Dobrý den, můj stav se dost zlepšil, ale stále se mi děje to, že jsem úplně vpohodě a třeba po 4-5 hodinách se dostaví únava špatná nálada a nepohoda. Mám pocit že stavy pomalu ale jistě ustupují. Chci se zeptat jak dlouho to tak průměrně může trvat než stavy kompletně odezní. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
je skvělé že se na vás znovu obracíte a že vaše stavy pomalu odeznívají.
Mohou se vracet určitě po dobu kdy se budete od THC čistit, ale nemělo by to být nijak masivní a v podstatě by to (jak píšete) mělo spíše ustupovat.
Ve vašem dotazu píšete že se vám po pár hodinách mění nálada a jste váce unavený. Ano, po silném jednorázovém užití trávy můžete mít tyto stavy. Pokud ale budou přetrvávat dejme tomu ještě déle než měsíc měl byste vyhledat pomoc a radu odborníka - buď psychiatra nebo adiktologa. Myslím, že osobní schůzka by vám napověděla více. Já takto na dálku mohu jen odhadovat.
Pokud vás stavy budou dále obtěžovat i po dolším vysazení látky, napište nám jaké máte poblíž větší město a my pro vás vyhledáme vhodné pracoviště kam se můžete jít poradit.
Přeju vám ať je vám brzy lépe!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková