Test na drogy z krve
Potvůrka
Dobry den, můj pritel řeší soud ohledně svěření dcery do své pece . Soud nařídil jemu bývalé a mě krevní testy na drogy . Kde se na tyto testy dá objednat můj obvodní lékař tyto testy nedělá . Co je k takovému kroku potřeba ? Zadanka od lékaře či soudu ? Právníka ?
Kolik takové testy přímo z krve stojí ?
Jak hodne dní/ měsíců zpětné se droga pervitin a marihuana daji zjistit ?
Pokud se dá říct ze marihuana byla skoro pravidelná ? Moc děkuji Bxxxxxxx

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den,
odborné laboratorní rozbory z krve odhalující přítomnost návykových látek, na základě kterých, Vám laboratoř vydá písemné potvrzení, provádějí v Ústřední toxikologické laboratoři, sídlící na adrese Ke Karlovu 2, Praha 2. Konzultace k odběru poskytují na tel.: 224 911 267.
https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-toxikologie/kontakt/
Testy provádějí většinou na žádost lékaře či Policie, lze se na ně ale obrátit i jako samoplátce. Provedení testu byste si museli v takovém případě hradit vy, cena testu se pohybuje kolem 1000,- Kč (záleží na kolik drog budete testování požadovat). Spojte se, prosím, s laboratoří telefonicky (mně se dnes bohužel nedařilo) a domluvit další postup (zda lze domluvit s praktickým lékařem žádanku nebo zda bude nutné testy hradit jako samoplátce).
Nevím, zda pro Vás Praha není daleko. Pokud ano, zkuste nám napsat, jaké větší město máte poblíž a my se Vám pokusíme zjistit, zda podobní laboratoř funguje i ve Vaší blízkosti.
Orientační dobu záchytu drog v těle naleznete na našich stránkách v podrobné tabulce:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Snad Vám tato odpověď bude stačit, pokud budete mít ještě nějaké dotazy, budeme rádi, když znovu napíšete.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná