Hledám cestu ven
Muff420
Dobrý den, ráda bych se léčila že závislosti na pervitinu. Samoléčbou jsem vydržela abstinovat necelých 6 měsíců, ale přesto jsem se k tomu vrátila. Nyní bych se chtěla nechat léčit a tak přestat napořád. Problém je, že bych nerada přišla o svou práci. (Nikdo to tam o mě ani neví) jak tedy vysvětlím svou absenci nebo je nutné podat výpověď? Jak dlouho bych vůbec byla pryč? A mám kočičku ( žijeme pouze v bytě ale zvyklá je i chodit ven) je možné si ji vzít sebou? Je pro mě to nejcennější co mám.. předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Muff420,
díky za dotaz. Je moc fajn, že jste se odhodlala se svojí závislostí něco dělat, moc Vám fandím.
Nejlepší bude, když se obrátíte na nejbližší adiktologickou ambulanci.  K dohledání je zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Dostanete zde mimo jiné informace o možnostech léčby a jejich formách. Podle toho, co píšete, by Vám pravděpodobně vyhovovala ambulantní forma léčby. Existují jak skupinové, tak individuální léčebné ambulantní programy, záleží, z jakého města jste a zda poblíž Vás takový program funguje.
Ambulantní léčba je náročnější v tom, že se pořád budete pohybovat ve Vašem přirozeném prostředí, které může být plné lákadel. A pokud nemáte podporující blízké a bezpečné bydlení, bez osob, které užívají, může být ambulantní léčba těžko zvládnutelná. Výhodou je, že nemusíte opustit zaměstnání a své blízké, včetně kočky:-) Pobyt domácích zvířat bohužel není v pobytových službách povolen.
Vaše podmínky a představy ale můžete probrat právě v adiktologické ambulanci a hledat nejvhodnější možné řešení.
Držím Vám palce, ať najdete službu, která Vám sedne a pomůže!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná