Bad Trip z marihuany
Anonym
Dobrý den, včera jsem si poprve zkusil marihuanu. Bohužel jsem si jí asi dal moc. Po chvíli jsem začal cítit hroznou úzkost a depresi a nemohl jsem se pohnout jakmile tento stav skončil. Dojel jsem domů, nemohl jsem spát a dnes, dnes mi je hodně špatně jak psychicky tak fyzicky, dostávám úzkosti pořád jsem unavený a smutný chci se zeptat kdy tento stav nadobro skončí ?

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
váš dotaz vyřizujeme s nějakým časovým odstupem a proto doufám, že váš špatný stav už odezněl.
To co popisujete není nijak vyjímečné, někdy se stane že tráva "nesedne" a místo příjemného stavu máze stav nepříjemný.
Dnešní tráva, která je u nás k dostání už není jemná droga, která vyrostla na zahrádce a po které se budete smát. Jde o velmi silné odrůdy, vypěstované pro to, aby měly co největší účinek. Rostliny se často pěstují tzv hydroponií za použití silných hnojiv. Někdy mají účinek srovnatelný s tvrdými drogami.
Není divu, že vám bylo tak jak vám bylo. Pokud to bylo vaše poprvé s trávou a dopadlo to takto dá se i usuzovat, že by to příště mohlo dopadnout podobně. Každopádně pokud byste chtěl ještě trávu zkoušet doporučila bych vám šlukovat jen málo - třeba 1-2x a nekombinovat s jinými látkami, například s alkoholem.
Kdyby váš stav, nebo něco z něj stále přetrvávalo. tak nás určitě kontaktujte.
S přáním pěkného dne
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková