Jak z toho ven
Ibrahim
Jsem uživatel drog a tak nějak se mi začíná hroutit život,jak osobní tak rodinný,balancuji nad propastí.Lži rodině, finanční kolaps (dluhy) důvěra blízkých.Nevim jak z toho ven a nechci udělat žádnou hloupost.Prosím o radu.

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
cesta z vaší situace vede přes léčbu. Nejbližší nemocnice pro léčbu závislostí máte:
Psychiatrická léčba Havlíčkův Brod, odd. návykových nemocí,
Rozkošská 2322, Havlíčkův Brod, 580 23www: http://www.plhb.cz
Nebo se podívejte na www.drogy-info.cz, kde v kolonce psychiatrická léčba najdete pomoc po celé republice.
Připravte se na to, že jsou všude pořadníky, je možné se nechat zapsat do více nemocnic, pořadníky jsou pohyblivé, nastoupit tam, kde bude nejdříve místo.
Léčba trvá cca 3-4 měsíce, nástup do nemocnice je přes detox. Léčba je režimová, rozdělená do léčebných fází.
Přeji hodně štěstí a úspěchů, Dana Pěčová