Lsd=zvýšení atraktivity?
Lucka.xoxo
Dobrý den.
Já a můj dealer plánujeme dát trip. On má přítelkyni a problém je v tom, že jsem se do něj zamilovala. Napadlo mě, zda LSD náhodou nemá podobné účinky jako alkohol-lidé mají větší potřebu navazovat fyzický kontakt s ostatními, tzv. se po sobě "plazí", vnímají ostatní více atraktivní, než možná ve skutečnosti jsou. Byl by to bod pro mě navíc. Cítím z jeho strany taky něco, ale nejsem si na 100% jistá.
Předem děkuji za odpověď:)
hezký den přeje Lucka

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Lucko,
pokusím se vám odpovědět na váš dotaz.
Rozumím dobře jaké máte plány. Bohužel ale na LSD jako na drogu lásky moc spoléhat nemůžete. Situace se tak vyvinout může, ale také může dopadnout zcela opačně. LSD byste měla užívat vždy v bezpečném prostředí tak, aby se i váš "trip" vyvíjel dobře. Předpokládejte, že budete spíše stržena drogou, než že byste drogu k něčemu využila.
Takže odpověď je ne, LSD se v tomto alkoholu nepodobá.
Spoléhejte spíše na svůj osobní šarm a rozum a situaci řešte za střízliva, ať můžete také dobře odhadnout následky. Osobně bych měla za to, že pokud s vámi váš dealer chce trávit nějaký čas může to být oboustranné. Ale to také může být taktika abyste si kupovala více drog....bohužel.
Níže vám posílám kontakt na brněnské zařízení - tedy na jeho infolinku kde si můžete domluvit osobní schůzku, případně zde můžete dostat radu.
Infolinka Podané ruce
Máte problém?
Kontaktuje naši infolinku
T: +420 770 177 337
E: infolinka@podaneruce.cz
WhatsApp: +420 770 177 337
Facebook Messenger
Provozní doba infolinky:
Po-Pá: 9:00 - 15:00
Každopádně budeme rádi, když se na nás budete obracet.
Přeji vám ať vám schůzka dopadne co nejlépe.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková