Co na to naše tělo?
checo
Ahoj. Chtěl bych se zeptat zdali je možné aby naše tělo fungovalo po dvou a půl letech denního užívání (i víckrát za den) úplně normálně i když zrovna vysadím? Je možné abych i třetí den po vysazení fungoval tak jako bych si zrovna dal nebo je spíš pravděpodobnější to že budu neschopný vůbec něco dělat?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, checo,
díky za Váš dotaz.
To, jak tělo zareaguje na vysazení pervitinu při dlouhodobějším užívání, je bohužel velmi individuální. Neexistuje tedy jednoznačná odpověď na Vaši otázku. Někteří zmiňují velmi silnou únavu, problémy se spánkem, psychické propady až deprese. Obecně se doporučuje v prvních dnech abstinence hodně odpočívat, dodat tělu vitamíny ve formě zdravého jídla a minerály (hlavně magnesium), dostatečně pít neslazené a nealkoholické nápoje.
Pokud se odhodláváte k abstinenci, bylo by možná fajn mít v zádech odbornou službu, na kterou byste se mohl v případě obtíží obrátit.
Můžete si například v Mapě pomoci https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/ vyhledat nejbližší adiktologickou poradnu dle Vašeho místa bydliště.
Přeju hodně zdaru a ať se daří.
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná