potrebuji leceni sehnat
david
Zdravim vas nevim kde sehnat nejakou lecebnu kde mne prijmou co nejdrive muzete mi poradit co a jak dal delat jsem zavisli na heroinu a chci se zbavyt z teto zavislosti

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
bohužel, ve všech léčebnách mají pořadník, tak vám nezbyde nic jiného, než si je obvolat a zjistit, kde mají místo k léčbě co nejdříve.
Pořadníky se často mění, někdo do léčby nenastoupí, někdo podá v léčbě reverz nebo je z disciplinárních důvodů z léčby vyloučen.
Doporučuji www.drogy-info.cz, kde najdete seznam všech léčeben v ČR.
Nebo se můžete zastavit v nejbližším Kontaktním centru, bývají ve všech větších městech, kde by Vám se zprostředkováním případně pomohli. Pokud nevíte, kde u Vás Káčko je, napište, kde žijete, pošleme Vám kontakt.
Hodně štěstí, Dana Pěčová