Tramal, subutex
Delfín
Ahoj zdravím jen ohledně závislosti na tramalu beru ho 3 roky cca dřív k něčemu třeba ze zábavy teď to mám na bolesti na zuby nikdy si dám i žílou ampule atd to je spíš záliba na jehle ale jendou na skupině byl někdo kdo ho bral dva roky cca na záda a pak mu napsali subutex je to lepší tím nahradit možná prostě substituční léčba je možný že my ho můžou někde napsat místo tramalu

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Delfine,
ptáte se na možnost substituce - ano je to cesta, lék můžete pomocí substituce vysadit, případně formou ambulantního detoxu snižovat a vysadit potom. Odkážu vás na zařízení, které poskytuje substituční léčbu.
Subutex je spíše silnější lék, ale záleží na dávkování - odborníci vám v této oblasti určitě poradí lépe.
Nepíšete odkud jste, posílám vám tedy kontakt na pražské zařízení. Pokud jste z jiné části ČR napište nám, jaké máte poblíž větší město a my pro vás potřebné kontakty vyhledáme.
Níže vám posílám odkaz a kontakty:
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mobil: +420 603 831 815
e-mail: cadas@sananim.cz
Pondělí 8 -18
Úterý 8 - 17
Středa 8 - 17
Čtvrtek 8 - 18
*Pátek 8 - 15
*9:00-13:00 probíhá porada týmu
Zavolejte si pro více informací.
Přeji vám ať se vám vše podaří k vaší spokojenosti
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková