Odvykání
Streetstr88
Dobrý den.
Pervitin užívám nitrožilně 16 let je mi 33 let. S nějakými pauzami. V současnosti poslední asi 2 roky užívám denně menší množství. Chodím do práce, starám se o 3 letého syna a snažím se vše udržet na nějaké úrovni. Je to ale těžké. Jak fyzicky tak psychicky. Je to pro mě už jen nutnost. Brát nechci. Nebaví mě to. Už mi to v životě vzalo víc než dost.
Mám šanci přestat bez odborné pomoci? Zkouším to pořád dokola, ale vydržím tak 3 dny...potom se mi láme psychika a jsem tak unavený že bych nezvládl jít do práce.
Děkuji Vám.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Streetstr88,
zdravím Vás a děkuju za dotaz. První krok, a to je rozhodnutí se svojí situací něco dělat, už máte za sebou, to je skvělé!
Jak píšete sám, pokoušel jste se o abstinenci již opakovaně, bez podpory, ale nedařilo se Vám abstinovat více jak pár dní. Možná by tedy opravdu stálo za to obrátit se na odborníky, kteří by Vám pomohli. Šestnáct let užívání není krátká doba a cesta z kolotoče braní může být těžká, s odbornou podporou ale určitě snesitelnější a pravděpodobně i s větší šancí na úspěch :-).
Jestliže jste z Prahy nebo ji máte blízko, doporučila bych Vám obrátit se na Ilonu Preslovou z Centra komplexní péče o dítě a rodinu SANANIM. Paní Preslová už řadu let pomáhá rodičům, kteří mají zkušenosti s užíváním návykových látek, může Vám také předat informace o možnostem léčby společně s dítětem nebo prostě jen vyslechnout a podpořit.
Ilona Preslová
mobil: +420 702 036 237
email: pece.dite@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
Pokud by pro Vás Praha byla daleko, napište nám prosím větší město ve Vaší blízkosti a my se Vám pokusíme vhodnou službu vyhledat.
Snad Vám moje odpověď takto stačí, pokud by Vás ještě něco napadalo, pište, budu ráda.
Držím Vám palce a přeji ať se daří!
Za Drogovou poradnu, Andula Novotná