Metamfetamin
Anubis
Dobrý den.
Chci se zeptat, zda je možny že při šnupání dělám něco špatně, občas mi přijde že to nepracuje, jednou to pracuje jak má, pak při dojezdu abych se znovu oživil mi přijde že najíždí buď pomaleji nebo vůbec, abych pravdu řekl, byl jsem zvědavý co přesně to dělá, tudíž se nedá říci že bych byl nějak náročný. Je to cca 3 týdny možná ani to ne kdy jsem to zkusil poprvé. A poprvé mi to přišlo jako by to najelo tak 5x je tedy možné že něco dělám špatně?

Odpověděl: Amrit Sen
Anubisi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat různě, stejně, jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit. Dalšími okolnostmi ve hře mohou být setting, Vaše rozpoložení, zdravotní stav a fyzická kondice, včetně psychické.
Další významnou okolností, která může mít na účinnost drogy vliv, je její kvalita, která bývá často sporná.
Ptáte se, jestli něco děláte špatně, popravdě, nevím. Za zvážení může stát, zda je Vaše experimentování s drogami tím nejlepším rozhodnutím.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Přeji Vám vše dobré, hezký zbytek léta,
Amrit Sen.