Dotaz na možné užívání pervitinu u syna
Šárka
Nevím, jak citlivě zjistit, zda syn užívá pervitin (spíš si myslím, že ano), jak mu mohu pomoci? Nechci ho urazit svojí nedůvěrou, ale zároveň se bojím, zda nepotřebuje nějakou pomoc. Jsem bezmocná.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Šárko,
děkujeme vám za dotaz.
Píšete, že nevíte jistě jestli váš syn pervitin užívá. Možná by vám mohlo napovědět jeho chování. Dlouhé stavy kdy nemá chuť k jídlu a nespí by měly střídat dny kdy naopak spí stále a může být i nepříjemný a agresivní.
Samozřejmě nejlepší by bylo, kdybyste se syna mohla zeptat přímo a mohli byste o celé věci mluvit otevřeně. To se bohužel často nepodaří.
Pokud opravdu bere drogy a ty už mu život částečně změnily (jak píšete) tak se situace může zhoršovat a vy budete určitě potřebovat odbornou pomoc.
Vyhledala jsem pro vás dva kontakty kde by vám mohli poradit kde můžete získat poradenství pro sebe jako rodinného příslušníka závislé osoby.
Turnov - Poradna pro gambling a jiné závislosti
Žižkova 2031, 511 01 Turnov
+420 720 158 739
advaitaliberec.cz
Poradna pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy
Dvorská 445, Liberec 5 - Králův Háj, 460 05
Telefon: 485 108 866 / 485 103 190
Mobil: 606 167 312
E-mail: info@rpliberec.cz
Nezůstávejte na to sama!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková