možná alergie?
D.
Dobrý den, poprvý v životě jsem vyzkoušela drogu tzv. EMKO.. ale já blbec jsem to lízla (byla toho asi půlka) mám pocit, že to bylo smíchané s kokainem.
Cely večer dobrý, ale nějak k ránu mi nehorázně otekl horní ret a udělali se mi afty.
Muže to byt nějaká alergická reakce na to, že jsem si to lízla a nedala do pití..?
Extáze jsem měla 2 krát v životě a nikdy se mi to nestalo.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den D,
děkujeme vám za dotaz - píšete o droze Emko. Emko, MDMA, Extáze - toto všechno jsou tzv taneční drogy. Měly by nejčastěji obsahovat MDA nebo MDMA, často se do nich přidávají i jiné látky. Nejčastěji Kokain, Heroin, hormony nebo další  léky. Bez laboratorního rozboru drogy je velmi těžké určovat co jste přesně užila. Zvlášť s odstupem času.
Z vašeho dotazu je jasné, že jste si drogu moc neužila. Afty nebo otok mohou být známkou toho, že v droze bylo něco co váš ret podráždilo.  Možná to také nemuselo být drogou, sliznice na vašich ústech mohla být jen podrážděná a náchylnější k infekci.
Každopádně bych vám příště doporučila jiný způsob aplikace, ten který bývá doporučován. Například užití v kapslích.
Za Drogovou poradnu,
Marie Saudková