MDMA
Anonym
Už po několikáté užívám MDMA, vždy jsem měla dobrý stav, ale párkrát se objevil silný třes v rukou, bolest hlavy, záškuby v končetinách a nemohla jsem pořádně mluvit (složit jednu větu mi trvalo dlouho, koktala jsem.)
Mohlo se jednat o předávkování?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Anonyme,
děkujeme za Váš dotaz a za důvěru.
Dle toho, co popisujete, mohlo jít opravdu o reakci těla na větší množství MDMA.  Extáze se jen zřídka vyskytuje v čisté formě a často se „řeže" jinými stimulancii i jinými druhy drog. Což je pro uživatele velice nebezpečné - nikdy si totiž nemůže být jistý, jaké množství MDMH opravdu konzumuje.
Zde několik doporučení, jak se vyhnout možnému předávkování: https://www.extc.cz/predavkovani-mdma.html
Doporučuji si od MDMA dát delší odpočinek a nechat tělo zregenerovat. Pro příště je dobré se řídt doporučeními uvedenými v odkazu.
Buďte na sebe opatrná!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná