Nejlepsi lecebna
Severka
Dobry vecer, mam synovce, jiz dlouha leta zavisleho na drogach a situace se momentalne velmi zhorsila. Mam o nej velky strach a chtela bych Vas poprosit o adresu opravdu nejlepsi protidrogove lecebny v Ceske republice, kde bychom snad jeste nasli posledni sanci. Synovec sam by zajem mel, je nestastny, ale zatim nikdy zadnou lecbu nedokoncil. Hledam kliniku, ktera by mu mohla pomoci. Dekuji.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
níže vám posílám kontakt na dvě komunity, které mají dobré výsledky. Takových je samozřejmě víc.
Bohužel se nezmiňujete, kde všude se váš synovec léčil. Ideální je samozřejmě aby léčba byla dokončená.
Ideální je začít léčbu v PL - například v PL  Bohnice pavilon 31 nebo Kosmonosy kde poskytují základní tříměsíční léčbu závislosti a potom bych doporučila pokračovat dále do terapeutické komunity. V terapeutické komunitě může léčba trvat až dva roky. Rozhodně je to ale smysluplně strávený čas.
Důležité je také nepodcenit doléčování ambulantní formou - je dobré cca 1-2 roky po ukončení léčby docházet na individuální terapii i na skupiny.
Níže vám posílám kontakty:
Terapeutická komunita Karlov
Karlov 3
398 04 Smetanova Lhota
pošta Čimelice, okres Písek
mapa
telefon:+420 605 915 990
e-mail:  karlov@sananim.cz
Kontakt pro zájemce o léčbu mladistvých a mladých klientů a klientek:
Bc. Anna Radimecká - pracovnice KC SANANIM
tel.: 702 036 243
e-mail: radimecka@sananim.cz
Terapeutická komunita Němčice
Heřmaň 36
398 11 Heřmaň (okres Písek)
mapa
pevná linka: 383 396 120
mobil: +420 777 196 120
e-mail: nemcice@sananim.cz
Kontakt pro zájemce o léčbu:
Bc. Vladimíra Molleková
tel: +420 607 082 095 (v pracovní dny)
e-mail: mollekova@sananim.cz
Ať si tam váš synovec zavolá a ničeho se neobává, co se nepodařilo může se podařit nyní.
Nikdy se neví, která léčba bude úspěšná!
Přeji vám hodně štěstí a pokud ještě něco potřebujete, bez obav se na nás obracejte.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková