mafie v zdravotnictvi
easierhealmeinside
Dobrý den Nikol Spůrová děkuji pekne za vasi odpověd
vaše nápady nejsou zle,jinak co se tyce zdravotnictvi a adiktologicke ambulance,urcite chapu ze to nejde me hned objednat k odbornemu lekari na moji problematiku,samozrejme ja si nechci stezovat trochu semnou manipulovali emoce kdyz sem to psal, ale ja si stezuju na pervitin uz delsi dobu a zdravotnictvi mi prijde ze reaguje hrozne laxne,vzdyt uz to trva pres rok,ja bych se chtel pervitinu zbavit co nejdriv,nejlepe hned,urcite chci s pervitinem prestat ale oni to semnou mysli tak ze bych zil na cisto (oni vi ze to nejde),to sem kdysi zkousel a moc mi to nevyhovuje, proto vyhledavam drogy,ty mi hodne pomahaj,halvne kdyz me chytne blbna nalada (ted mluvim trosku o trave,ackoliv travu uz moc nekourim,obcas si ji dopreju),a ja nevidim duvod proc se trapit..je mi tricet a v zivote sem zjistil ze existuji i jine cesty nez trnite,je zbytecne jima chodit,pervitin je na me moc silny,proto chci s pervitinem prestat ale nemuzu,nejde to, jinak bych klidne zvolil tu kratkodobou lecbu abych prekonal aspon ten nejhorsi dojezd,nekde vklidu pryc ale rad bych presedlal na slabsi formu ktera by pro me byla i zdravotnicky vice vyhovujici a to je methylfenidat,ktery neni tak silny jak pervitin,da se na nem bezne normalne fungovat,napriklad muj kamrad z norska mi konkretne doporucuje lek Concerta,ktery mu vyborne zabral,a je snim nadmiru spokojeny,tenhle lek by mi mohl znacne pomoci,neruinoval by me tolik financne a nenarusoval tolik moji kvalitu zivota a navic by mi mohl s trochou silne vule osvobodit na zavislosti na pervitinu,v norsku to neni problem, proc je to problem u nas by me zajimalo , no to je jedno...
jen mam informace ze ve vyspelejsich statech nejsou doktori tak opatrni s predepisovanim farmaceutickych leku aby pomohli pacientovi,tady se boji mi napsat i antidepresiva,proc jinde to neni problem a v mem pripade ano? mozna je to tak jak sem se bavil s jednym klucinou minulej tyden,nebyl sice cech, (ja prichazim do kontaktu s lidma z ruznych statu / kontinentu ) proste zdravotnictvi ovlada mafie,ktera umyslne drzi lidi dal na drogach,protoze je proste vyhodnejsi pro stat a pro mafii ktera stat ovlada,kdyz nekdo jako jsem ja , uziva drogu jako napriklad pervitin kterou beru primarne na ADHD "celou" (samozrejme je to vic..),nez kdyby mi cast lecby melo hradit zdravotnictvi napriklad tou concertou,ci antidepresivi ktery by vubec nebyli od veci napsat k antipsychotikum, ja ziju stim ze ap budu muset uzivat dokonce zivota,coz sebou bere nasledky , napriklad pul roku cvicite a furt mate pneumatiku kolem bricha,prsa skoro jak zena,svaly nerostou,nechut k jidlu,zaroven mate furt chut na neco sladke na uklidneni,sex drive je na nule ,holka s vama taky zadna nevydrzi,co si budem povidat malo ktera by chtela mit partnera bez erekce ktery kazdy pohlavni styk do sebe musi cpat leky na erekci,to ty holce taky nedoda moc sebevedomi + kdyz berete antipsychotika je nemozne se pri sexu vzrusit,coz je mnohem vetsi problem nez ta erekce,zkousel sem ruzne vitaminy a bilinky,kamagru,nic nezabiralo az Cenforce 200mg zabral,je to problem no,protoze ja bych chtel zit trochu kvalitni zivot, ale doktori kteri si me prehazuji jak horkej brambor maji jinou vizi, je jim ukradena moje kvalita zivota ,presto ze mi nektere nemoce ci leky totalne ruinuji zivot,a kdyz dostanu retezec tehle myslenek napr. a jsem na silne droze jako napriklad metamfetamin , tak si reknu proste ze je to OK,ze uz sem proste starej dedek
jinak co se tyce me socialni stranky,tak prave tam mi pervitin hodne pomohl, pomohl mi hodne se otevrit,driv sem byval hodne uzavrenej a vsechny problemy nosil v sobe,byl sem hodne nestastnej (proto to nechci prestat uzivat i kdyz uz na to nemam penizky proste )
jinak co se tyce toho jak vychazim s lidma, mozna vetsi mnozstvi lidi me nemusi uplne ze zacatku prijmout,ale kdyz mam moznost navazat kontakt s jednotlivou osobou tak z 99% si ta osoba o me ve finale rekne ze jsem "vpohode clovek" proste vychazim s lidma velice dobre, mam spoustu kamaradu , jen me mrzi ze nemam na vsechny cas,rad bych chodil ven nebo si dopisoval se vsema ale to nejde,nerikam ze jsem nejaka popularni osoba , jen se semnou da uplne vpohode vyjit , jsem svuj, proto nemam s nikym otevrene konflikty a lidi me prijmaji takovyho jakej sem,i teda stim pervitinem no,ackoliv mi to velke mnozstvi lidi vycita,hlavne kamosi kteri tvrdy drogy ci marihuanu nekouri

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den,
dotaz dorazil znovu. Pro jistotu kopíruji odpověď:
Dobrý den, easierhealmeinside,
rozumím, že byste si přál rychlou změnu a to Vás také od léčby demotivuje. Příčina i potíže, které popisujete, mají delší časový vývoj, stejně tak i léčba je bohužel během na delší trať.
Píšete o léčbě metylfenidátem. To by mohla být dobrá mezní cesta. Bohužel v naší legislativě ještě není lege artis předepisovat k léčbě závislosti na pervitinu. Nicméně v Praze již probíhají pilotní studie. Věřím, že je to na dobré cestě.
Doporučuji Vám vydržet a nadále s adiktologickými službami spolupracovat. Zaměřte se na to, co je aktuálně ve Vašich možnostech a co pro sebe v životě můžete udělat teď. Vždy je možná jiná a snesitelnější cesta.
Držím Vám palce!
S pozdravem,
Nikol Spůrová