Dotaz na život
Denisa
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak dál. Chtěla bych na léčení s psychickými problémy, ale do práce mě nejspíš nikam nevezmou protože sem jako člověk rozebrána do detailu.. Žiju u rodičů, drogy už užívat nechci. Měla jsem kolapsové stavy a díky tomu mi to došlo. Snažila sem se zapadat tam, kam nepatřím. Děkuju, xxxxxx Denisa

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Deniso,
děkujeme za dotaz. Je fajn, že jste napsala. Bohužel takto na dálku Vaší situaci nevyřešíme. Bylo by vhodné vyhledat nějakou adiktologickou službu a objednat se na konzultaci. Na konzultaci můžete více své potíže specifikovat a probrat možnosti léčby. Vy se pak sama můžete rozhodnout, jak budete postupovat.
Ve Vašem kraji se můžete obrátit sem:
Poradna Světlo pobočka Karlovy Vary
Adresa zařízení: Sokolovská 241/48, 360 05 Karlovy Vary, Sportovní 359/32, 360 09 Karlovy Vary
E-mail: vedouci.poradna.svetlozs@seznam.cz
Telefon: 773 140 022
https://www.svetlokadanzs.cz/poradna-svetlo-pobocka-karlovy-vary/
Věřím, že s podporou to zvládnete a bude Vám lépe.
Kdybyste se potřebovala na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
S pozdravem,
Nikol Spůrová