Kombinace drog a sex
Karel
Dobrý den je mi 37 roků, nemám jiné zdravotní problemy, léky neužívám, žádná tělesná ani zdravotní omezení. Jsem poněkud sexuálně náruživý a sex mě baví, rád experimentuji. Při sexu užívám marihuanu a poppers, nyní půl roku užívám Pervitin a to nosem. S Pervitinem jsem začal, abych si sex víc užil. Pervitinu po půl roce užívám cca 1-2 g. týdne, musel jsem zvýšit objem dávky z 0,2g za noc na min. 0,4g za noc. Tolerance se opravdu zvyšuje.
A) při jedné bi-sexparty cca měsíc jsem užil pervitin a přímo při sexu i poppers a dal jsem si jointa. Stav se mi líbil, ale druhý den jsem špatně chodil.
Už je to měsíc a zdá se mi, že nedokážu přesně došlápnout na levé chodidlo. Myslíte si, že se to časem zlepší? Kombinací drog tedy důrazně nedoporučuji a ani jejich užívání.
B) Pokud se rozhodnu navštívit nějaké centrum musím se při konzultaci prokázat občanským průkazem? Nebo průkazem zdravotní pojišťovny?
C) Pervitin (snažím se kupovat co nejkvalitnější) užívám cca. půl roku, mám pocit, že nosem mi to už nefunguje a nezabírá. Kdybych chtěl přejít na aplikaci do žíly, jak vysokou zvolit první dávku? 0,1g nebo 0,2g?
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Karle,
zřejmě omylem jste totožný dotaz zadal 2x - před momentem jsem reagovala na první z nich. Pro jistotu svou odpověď kopíruji i sem.
Mějte se fajn, MK
Kopie:
Především děkujeme za zpětnou vazbu ve skryté poznámce, vážíme si toho.
Položil jste hned několik otázek. Jedna z nich je, zda se musíte prokazovat OP a průkazem pojištěnce při vstupu do nějakého zařízení. Podle toho, kam půjdete. Když se jedná o zdravotnická zařízení (např. oddělená závislostí v léčebně, tak ano). Pokud zajdete do Kontaktního centra pro uživatele drog, tak ne. Ty se dají navštívit zcela anonymně, bezplatně a nezávazně, tudíž bych doporučila, návštěvu tam.
V našem K-centru pracují i lékaři, můžete s nimi v osobním kontaktu více podrobněji probrat vše co potřebujete, nemusíte se ničeho obávat, kontakt níže. Je lepší se předem objednat, aby na Vás měli dostatek času, k tomu můžete využít třeba jen jméno bez příjmení nebo přezdívku, to je na Vás.
V případě, že jste odjinud, můžeme Vám napsat kontakty v místě bydliště (v tom případě potřebujeme vědět, jaká města máte v dosahu).
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová