Bude test pozitivní?
M
Dobrý den, během 14 dnů jsem postupně vysnupal 0,5 g pervitinu. Za 5 dnů mám jít na testy přítomnosti drog z moči. Bude test pozitivní? Děkuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko říct, je to dost individuální, nelze to určit přesně. Záleží na frekvenci užití, kvalitě konzumované látky a na metabolismu, který, jak jsem uvedla výše, může reagovat u každého trochu jinak.
Níže orientační údaje:
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Můžete si na své náklady koupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dispozici, sám se otestovat, abyste věděl, jak si vedete.
Netuším, z jakého důvodu budete testován, pokud byste chtěl, můžete napsat více, lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu.
Mějte se zatím hezky.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová