Pervitin v den očkování
hhhga
Dobrý den, před 5 dni jsem byl na vakcíně proti covidu a v ten samý den jsem si večer dal čáru pervitinu. První tři dny jsem moc nespal za tří dny tak 5 hodin dohromady možná ani ne. Čtvrtý den jsem usnul na 8 hodin bohužel se ale pořád cítím divně. Nejsem prostě ve svojí kůži. pátý den jsem také psal ale pořád to není ono. Nevím co mám dělat aby se moje tělo dala zase dohromady. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den hhhga,
děkujeme za dotaz. Chápu, že Vás nespavost mohla vyděsit a není Vám úplně hej. Očkování proti covid-19 je zásah do organismu a tělo se potřebuje vypořádat s protilátkami. Po očkování je doporučován několik dní klid a odpočinek. Každý člověk je také jedinečný a na vakcínu reaguje různě a stejně tak i v kombinaci s užitím pervitinu. Důsledky se mohou u jednotlivců lišit. Co je jisté, že jste dostal zprávu od vašeho organizmu, že pervitin není a nebude to pravé. Těžko říci, zda je to pervitinem samotném či v kombinaci s vakcínou.
Doporučuji Vám se uklidnit, odpočívat, zdravě a vydatně pít a jíst, doplňte vitamíny a minerály, zejména magnesium a vit. C a D. Dobré je dbát na spánkovou hygienu, včetně fyzické aktivity přes den, čerstvý vzduch. Určitě se na co nejdelší dobu vyvarujte dalšímu užití drog včetně alkoholu. Během dne i navečer popíjejte meduňkový čaj, případně další bylinky, které doporučí v lékárně. Je možné vyzkoušet některé preparáty s melatoninem.
Pokud potíže budou nadále pokračovat nebo se v různých podobách vracet, vyhledejte lékařskou pomoc a otevřeně o tom s lékařem promluvte. Případně zkontaktujte přímo očkovací centrum.
Je pravděpodobnější, že se to do několika dní opět vrátí do normálu. Přeji jen to dobré.
Pokud se potřebujete na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat!
S pozdravem,
Nikol Spůrová