Pervitin v den očkování
xxxman00
Dobrý den, v den očkování jsem si dal čáru pervitinu. První tři dny jsem nemohl usnout, čtvrtý den jsem usnul ale cítím že moje tělo se pořádně nezregenovalo. Cítím se pořád divně a bojím se že mi to poškodilo spánek. Nevím co dělat nějaké rady ?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den xxxman00,
děkujeme za dotaz, před chvílí jsem odpovídala na stejný dotaz.
Přidávám kopii:
Chápu, že Vás nespavost mohla vyděsit a není Vám úplně hej. Očkování proti covid-19 je zásah do organismu a tělo se potřebuje vypořádat s protilátkami. Po očkování je doporučován několik dní klid a odpočinek. Každý člověk je také jedinečný a na vakcínu reaguje různě a stejně tak i v kombinaci s užitím pervitinu. Důsledky se mohou u jednotlivců lišit. Co je jisté, že jste dostal zprávu od vašeho organizmu, že pervitin není a nebude to pravé. Těžko říci, zda je to pervitinem samotném či v kombinaci s vakcínou.
Doporučuji Vám se uklidnit, odpočívat, zdravě a vydatně pít a jíst, doplňte vitamíny a minerály, zejména magnesium a vit. C a D. Dobré je dbát na spánkovou hygienu, včetně fyzické aktivity přes den, čerstvý vzduch. Určitě se na co nejdelší dobu vyvarujte dalšímu užití drog včetně alkoholu. Během dne i navečer popíjejte meduňkový čaj, případně další bylinky, které doporučí v lékárně. Je možné vyzkoušet některé preparáty s melatoninem.
Pokud potíže budou nadále pokračovat nebo se v různých podobách vracet, vyhledejte lékařskou pomoc a otevřeně o tom s lékařem promluvte. Případně zkontaktujte přímo očkovací centrum.
Je pravděpodobnější, že se to do několika dní opět vrátí do normálu. Přeji jen to dobré.
Pokud se potřebujete na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat!
S pozdravem,
Nikol Spůrová