Probuzení na lsd
DavidWxxxxxxxx
Dobrý den, měl bych takový dotaz ;
Jak moc může být rizikové probudit se na lsd ?
- ve 4 ráno bych se chýlil ke spánku, spolknul bych lsd papírek, a šel hnedka spát, a nastavil si budík na 8h.ráno ?
Probudit se do halucinací, nevědět co je realita ? Je to risk ? Může mně to poznamenat ? % bad trip ?
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Nikol Spůrová
DavidWxxxxxxxx, zdravím Vás,
a děkujeme za dotaz. Bohužel Vám nedokážu dát jednoznačnou odpověď. Užití LSD nebo jiných halucinogenů má samo o sobě mnoho rizik. Účinek vždy závisí na užité dávce a duševním rozpoložení uživatele a okolí. Na Vašem místě bych Vám doporučila se tomuto experimentu vyhnout. Tělo určitě potřebuje odpočinout a je pravděpodobné, že poté co bude tělo unavené a nevyspalé, přijde Vámi zmíněný bad trip. Při užití halucinogenů často dochází k deformaci vnímání prostoru a času, myšlenky jsou urychleny, i při zavřených očích jsou vnímány obrazy. Bad trip může přinést prožitky paniky, úzkosti, paranoiu s halucinacemi. Může přijít také nevolnost a zvracení a další tělesné projevy, změny tlaku, pocení, bolesti hlavy a další.
Stačí Vám to takto?
Buďte na sebe opatrný.
S pozdravem,
Nikol Spůrová