Zbavení závislosti THC
Polar
Jak dlouho trvá léčba závislosti na THC?je reálné že se vyléčí ten demotivující stav?abulii?
Jde vlastně být zase normální ? Cca po deseti letech užívání?
Dekuji a kde se dá najít nějaká odborná pomoc? psycholog? děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Polare, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je skvělé, že chcete svoje užívání konopných drog řešit. Internetové poradenství má své limity. Neznám příběh, Vás, ani Vaše potíže, proto bude nejlepší si o všem, co máte na srdci promluvit osobně.
Doporučuji Vám zavolat a objednat se k pohovoru s odborníkem DST - Denního stacionáře SANANIM, který kromě dalších bezplatných služeb nabízí i program pro uživatele konopných drog, nebo rovnou zajít na motivační skupiny, která je otevřena každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Nejde o klasickou skupinovou terapii, jak ji možná znáte, je to spíš čas a místo, kde můžeme v klidu společně mluvit o tom, jak se vám daří a co dělat dál. Doporučíme vám, jaká léčba či pomoc je pro vás nejvhodnější apod.:
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Zároveň se podívat na web "Končím s hulením", který kromě jiného užitečného nabízí i možnost léčby online: https://koncimshulenim.cz/
Další možností je navštívit, lépe navštěvovat mítinky svépomocného společenství NA - Anonymních narkomanů, kterým se díky vzájemné podpoře, sdílení zkušeností, 12ti krokovému programu a přátelství daří abstinovat a osobnostně, duchovně růst:
NA - Anonymní narkomani
(Narcotics Anonymous)
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Povzbuzením pro Vás může být, že jsme v dlouhodobém kontaktu s lidmi, kterým se podařilo osvobodit, úplně uzdravit, žít spokojený, šťastný život a stále jich přibývá.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla naše doporučení užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen