Zbavení závislosti THC
Polar
Jak dlouho trvá léčba závislosti na THC?je reálné že se vyléčí ten demotivující stav?abulii?
Jde vlastně být zase normální ? Cca po deseti letech užívání?
Dekuji a kde se dá najít nějaká odborná pomoc? psycholog? děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Polare, opět zdravím,
díky za důvěru. Právě jsem odpovídal na Váš dotaz, který jste do systému zadal dvakrát. Přikládám tedy kopii předchozí odpovědi:
Je skvělé, že chcete svoje užívání konopných drog řešit. Internetové poradenství má své limity. Neznám příběh, Vás, ani Vaše potíže, proto bude nejlepší si o všem, co máte na srdci promluvit osobně.
Doporučuji Vám zavolat a objednat se k pohovoru s odborníkem DST - Denního stacionáře SANANIM, který kromě dalších bezplatných služeb nabízí i program pro uživatele konopných drog, nebo rovnou zajít na motivační skupiny, která je otevřena každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Nejde o klasickou skupinovou terapii, jak ji možná znáte, je to spíš čas a místo, kde můžeme v klidu společně mluvit o tom, jak se vám daří a co dělat dál. Doporučíme vám, jaká léčba či pomoc je pro vás nejvhodnější apod.:
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
pevná linka: +420 220 803 130
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Zároveň se podívat na web "Končím s hulením", který kromě jiného užitečného nabízí i možnost léčby online: https://koncimshulenim.cz/
Další možností je navštívit, lépe navštěvovat mítinky svépomocného společenství NA - Anonymních narkomanů, kterým se díky vzájemné podpoře, sdílení zkušeností, 12ti krokovému programu a přátelství daří abstinovat a osobnostně, duchovně růst:
NA - Anonymní narkomani
(Narcotics Anonymous)
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Povzbuzením pro Vás může být, že jsme v dlouhodobém kontaktu s lidmi, kterým se podařilo osvobodit, úplně uzdravit, žít spokojený, šťastný život a stále jich přibývá.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla naše doporučení užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen