jak teď
Rodina
Doma teď máme dost rodinejch problémů ,má matka je můj opatrovník neví co řešit dřív ,dostává na mne pouze 4000kč za pomoc a doprovod při řešení osobních úředních a zdravotních věcí ...Teď má mamka těžké období,já sem zaléčený zchizofrenik a tak se ptám zda je možné i v mé situaci se dostat z domova do chráněného bydlení -(sem po druhým očkování vakcíny fizer...Nebo jestli je možné mne dostat do nějaké solvetního psychiatrického zařízení kde se k pacientům nechivaj jak hovada... Mívám deprese ,úzkosti a sylnej syndrom neklidných nohou a musím na to brát tramal ,jenže některé léčebny toto moc nechápou a já se se slabým lékem ,který tolik nepomáhá se moc trápím 19.7 jdu k neurologovi abych to měl papírově podle vyšetření podložený ....Poraďte prosím sem pět let čistý ,narušený sem stále hledám nějaké rozumné řešení ...předem děkuji za rady .naschle

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. Po pětileté abstinenci už nespadáte mezi uživatele návykových látek, ale to neznamená, že nepotřebujete ve vaší situaci pomoci. Pokud berete návykové léky, které ale berete na doporučení a předpis lékaře neměl by to být nikde problém.
Pokusím se vás nasměrovat na některá zařízení, která poskytují pomoc lidem s duševním onemocněním.
Níže posílám kontakt na dvě největší - Focus a Bonu, bylo by dobré obrátit se také na Centrum duševního zdraví - takzvané CDZ, v Praze fungují dobře tři - na Praze 6, 8 a na Praze 2. Poskytují službu Case management - případovou práci, je to něco co by mohlo ve vaší situaci zafungovat. Službu Case management poskytuje také Focus a Bona. Hodně záleží na vaší spádové oblasti, kde bydlíte.
Pokud nejste z Prahy obraťte se na nás znovu a uveďte vaše nejbližší město - pokusím se vás nasměrovat na nejbližší vhodné zařízení.
https://www.fokus-praha.cz/
nebo:
Bona o.p.s. - chráněné bydlení
Adresa: Pod Čimickým hájem 177, 181 00 Praha 8-Bohnice
Telefon283 853 16
Přeji vám hodně štěstí v řešení vaší situace!
Za drogovou poradnu
Marie Saudková