Pomocte mi zpět do sebe samé po užití pika
Nikdo
Upřímně beru 15 let a posl.3 roky mi z huby lezou samy howna a sedí co sem nenawidela a lidem utíkala a teď sem zamilovaná přítel je taky moc ale neříká. I tolik hodin wsechno o lásce a nás w rymech atd..takže narovinu jak se po užití dostat k němu do postele aniž bych neřekla ani slovo a 10 hodin si užívala jeho a ne sebe samé jak umím .dilina se do mě dere a já i tom ještě 25 hodin skládám básničky i kdyz SOU dobrý tak přesto chci do té postele a být sním ale nejde mi to.on má mobil a já staw začít a začínám skwe!e..hubou promrdamc celou noc tolik míst až utejct nemá ani smysl přesto zkusit co říct to mi
Obraťte ....

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz - píšete, že užíváte 15 let a nyní máte přítele. Možná vztah s ním je něčím, co vám pomáhá poodstoupit a podívat se sama na sebe.
Nerada bych vám něco podsouvala, váš dotaz je také spíše takovou básničkou.
Pokud byste si potřebovala více o svých věcech popovídat tak vám níže posílám odkaz na pražské kontaktní centrum, kam můžete volat a domluvit si schůzku i přijít jen tak, když si budete chtít popovídat.
Pokud nejste z Prahy použijte prosím "Mapu pomoci" a vyhledejte si podobné kontaktní místo ve vašem kraji.
Přeji vám ať to všechno nějak dobře rozmotáte!
Kdykoliv se na nás opět obraťte.
Za Drogovou poradnu, Marie Saudková
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Mapa pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/