Previtín-miním záměrnou přesmyčku
vivien
Prosím,jakym způsobem se projevuje alergie na zbylé chemické látky běžně obsažené v podomácky vyrobeném pervitimu,zvastě pak v dnešní době kdy,již samotna prapůvodní surovina určená k její výrobě,je tzv,pseudosurovinou se zaměrněně dodávanymi příměsnými látek,aby bylo zkratka temeř nemožné z nich pervitin ziskat,kdysi jsem si dopisovala s nějakou obdobnou klinikou,lidé s občasnými drogovymi excesy si tam povidali s příjemným odborníkem na toto téma velmi otevřeně,ale také on byl velmi nestranný a bez předsudků svěle řešil i odpovědi na kolikrat velmi upřímné a zapeklite otázky tzv,vikendobých uživatelu.Pokud se jedná o tutéž kliniku,budu nadšená,prozatim s pozdravem Carpe diem Vam děkuji za váš čas a odpověď ;

Odpověděl: Amrit Sen
Vivien, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale z dotazu není jasné, na co se vlastně ptáte, jestli na alergii, kliniku, nebo snad něco jiného, či dalšího.
Každý člověk je neopakovatelný originál, drogy na něj mohou ůčinkovat a působit různě, stejně, jako se důsledky jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
To platí i u alergických reakcí, nejen na drogy, nebo prekurzory, zbytky chemikálií, nečistot z výroby po často nebezpečné příměsi, kterými distributoři drogy ředí.
To znamená například od svědění, pálení, či zarudnutí kůže, přes dušení, po celkové selhání organizmu.
Jestli jsem nepokryl Váš zájem, napište a zkuste dotaz, či otázky lépe a srozumitelněji specifikovat.
Další možnost je zavolat a zajít do Káčka ve Frýdku a s jeho pracovníky si osobně popovídat, bezplatně, lze i zcela anonymně. Jeho pracovníci Vám ochotně odpoví na všechny otázky:
Kontaktní a poradenské centrum Renarkon
Malé náměstí 104
738 01 Frýdek-Místek
Telefon: 558 628 444
Mobil: 606 694 244
Email: kpcfm@renarkon.cz
Facebook: Renarkon, Káčko FM
Web: https://www.renarkon.cz/kontaktni-centrum-frydek-mistek
Provozní doba:
Pondělí až pátek: 9:00-16:00 h
(na objednání také úterý a čtvrtek 16:00-18:00 h)
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.